I dag…

Jeg så denne type innlegg på en annen blogg tidligere i dag, så jeg tenkte at det kunne bli en greie for meg også! Dagene mine er ikke så innholdsrike som dere kanskje har skjønt, så nå gjør jeg bare så godt jeg kan for å skaffe noe innhold. Jeg vet ikke med dere, men jeg setter pris på så og si alt som blir publisert på blogger om dagen. Så lenge noen oppdaterer noe blir jeg glad, for da har jeg noe å lese og bedrive tiden med. Så, i dag….  Hører jeg på: Podkasten til Mikkel og Herman, Friminutt. Den har hjulpet meg så masse gjennom denne tiden! Det første jeg gjør om morgningen er å sette på en episode med dem. Da flyr tankene over på noe annet og jeg klarer faktisk å le litt. Jeg startet helt fra bunnen av på podkasten, så i morgen skal jeg starte på første episoden fra 2020. 

Spiser jeg: Polarbrød, edamame bønner, polarbrød og egg. Jeg handlet inn til middag med kylling, men det fristet ikke i dag rett og slett. 

Tenker jeg på: Ganske mye dersom jeg skal være ærlig. Jeg tenker mye på hele denne situasjonen, det å være alene er ikke så gøy, jeg tenker på han, jeg tenker på fremtiden, på jobb, på at jeg vil jobbe ti uker i strekk om bord dersom jeg får muligheten, at jeg må rydde på gjesterommet her, at bilen skulle vært på service osv… Jeg vil ikke klage for mye, for jeg vet at alle har det tøft nå og at dette er en vanskelig tid for mange. 

– Jeg skulle ønske jeg klarte det, men jeg klarer ikke å la vær å nevne kommentaren jeg fikk i dag. Jeg valgte å gi den oppmerksomhet og det er så klart akkurat det dette menneske vil at jeg skal gjøre. Slike mennesker som klarer å kommentere så stygge ting har det ikke godt med seg selv. Jeg får så utrolig vondt i hjertet mitt på dette menneskets vegne, samtidig som at jeg får lyst til å plante inn i hodet på dette mennesket at det ikke er greit.  Jeg er sint på meg selv for at jeg tok kommentaren til meg, og for at jeg fikk et sammenbrudd. Det er ikke verdt det, og jeg vet bedre. Jeg har lært meg å takle mye, men i dag hadde jeg et svakt øyeblikk rett og slett. Jeg føler meg heldigvis bedre nå, og det skal mer til enn som så for å felle meg. Sender deg en varm klem og et hardt slag i trynet. Har jeg: Jobbet som vanlig, og fullført flere kurs på nett for jobben på båten. I tillegg har jeg lagt ut cv på flere bemanningsbyråer og søkt på jobber. Jeg føler virkelig at jeg gjør en innsats her altså, dere! Men mitt største ønske nå er at båtene skal begynne å seile igjen, slik at jeg kan komme meg ditt jeg trives best. På sjøen♥

Er jeg glad for: At jeg har så mange gode og fine mennesker rundt meg. Det er mange som har tatt kontakt de siste dagene og det setter jeg så utrolig stor pris på. Jeg føler også at familien min virkelig er der for meg, og det betyr alt om dagen. Familie og venner er absolutt det viktigste for meg. I tillegg til de fantastiske firebente. Jeg savner så å ha hund at dere aner ikke…Endelig har jeg fått tv og internett, så akkurat nå har jeg Farmen på i bakgrunnen og jeg holder på å koke egg til kveldsmat. Det kjennes i hvert fall litt bedre ut nå, nå som jeg har lyd i bakgrunnen. Jeg håper at dere har det fint. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Fine, fine du❤️ jeg så kommentaren som du la ut på ig story, slike mennesker har det virkelig ikke godt med seg selv..

      Håper det ordner seg og roer seg for deg snart og at du får en av jobbene som du har søkt på. Ha en flott kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg