Hvor gikk varmen?

God kveld dere fine!

Planen i dag var å få litt orden her hjemme… Ettersom at vi kom hjem fra sjøen på tirsdag er ikke ting helt på stell. Kjøleskapet må fylles, blomster må kjøpes, sengetøy må skiftes og klær må vaskes. Heldigvis gjorde jeg det meste tirsdag kveld, men jeg føler meg ikke helt ajour enda. F kom med et forslag i dag morges om å reise ut på vannet i og med at det var sol, så da gikk dagen til det! Været som Juli har levert har jo ikke vært så mye å snakke om, så derfor sa jeg meg enig i å utnytte denne dagen. Men varmt kan jeg ikke si det var…. Vi hadde heldigvis med oss nok klær siden vi begge var innstilt på å fiske og være utpå i flere timer. Plutselig ble det skikkelig sol, så vi kjørte inn til Ula for å fylle bensin og spise is. Det var det så koselig nå! Jeg får litt vondt i magen når det er så mange mennesker på et lite sted, men det gikk fint.Vi badet ikke i dag, siden vannet var så kaldt! Det er 17 grader i sjøen nå, så det er jo ingenting å skryte av 🙁 Det er absolutt ikke så varmt og deilig som det var før vi reiste ut på jobb. Jeg håper det endrer seg! Vi fikk i hvert fall fisk da, så det var gøy. Fem små pir som vi ga til mormor og bestefar som takk for lånet av båten. Eller så føler jeg meg ganske sliten… Det er ikke så rart da det bare ble fem timer søvn til sammen de to siste døgnene om bord, så jeg trenger å lade batteriene litt. Jeg kjenner at jeg kan klikke litt fort på F, og at jeg ikke har så lang lunte. Jeg trenger ro, fred og avslapping noen dager nå kjenner jeg, hehe! Heldigvis så er F og jeg i samme båt, så han forstår hvordan jeg har det. Det er litt av en påkjenning å arbeide borte fjorten dager på sjøen uten noen fridager altså, det er faktisk ingen spøk! Så jeg er takknemlig og glad for at jeg kan slappe av litt nå. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Kan du tenke deg å ha spørsmålsrunde snart? Og skrive mer ‘leserenes ønske’-innlegg? Føler så få blogger er aktive for tiden, så lite å lese på 😫

      1. Ååå, tuden takk! <3 Det er en del jeg ikke er så fornøyd med enda, og vi skal pusse opp gjesterommet. Så etter det kan jeg kanskje lage en! Takk for forslag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg