Hverdagsglede

God morgen dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Formen min begynner å komme seg, og det er jeg så glad for. Tenk dere å bo om bord på en båt når man er syk, ikke gøy… Så heldigvis føler jeg meg mye bedre, og er klar for å endelig jobbe litt igjen. Det er skikkelig vinter ute hos oss, det er minus grader og frost så langt jeg kan se. Det er litt koselig også, men samtidig så vil jeg ikke at snøen skal komme enda. Heldigvis skiftet mannen dekk på bilen min i helgen, så den er i hvert fall klar. Det er så kjedelig når snøen kommer, så har man fremdeles på sommerdekk..Man vet jo aldri, hehe. Krysser fingrene for at snøen kommer i slutten av november, og ligger til februar. Det holder for min del.. Men anyways dere. I går ordnet jeg neglene mine tross den dårlige formen jeg var i.. Jeg måtte tørke nesen min hele tiden noe som var veldig irriterende og pinlig, men jeg kom meg heldigvis igjennom det. Etter flere år på leting har jeg endelig endt opp på et fast sted her i Skien hvor jeg ordner neglene. Det er “Anna´s beauty place Indigo” som ligger veldig sentralt i Skien. De er veldig flinke, hyggelige, raske og nøye. Jeg er alltid fornøyd, og jeg ser alltid frem til avtalen der. Selvom jeg har kjempe fine og freshe negler nå, så gleder jeg meg allerede til neste gang, hehe! Det er jo kjempe positivt. 

…. SE så fine. Det er skikkelig høst/vinter negler syntes jeg. Jeg pleier alltid å gå for lyse, babyboomer eller lyserosa. Mens denne gangen er de mørkebrune, og jeg liker de så godt. De glitrer skikkelig og det mønsteret er skikkelig imponerende. Jeg trodde kanskje de brukte et stempel til å ordne det, men det ble håndmalt på. Det er skikkelig talent å holde på sånn!Det er så mange muligheter og ting man kan gjøre med neglene, og det er så gøy syntes jeg! Neste gang har jeg egentlig lyst til å si at hun kan gjøre hva hun vil, så blir det sikkert helt amazing. Neste gang og etter der igjen tror jeg at jeg går for noe rødt i hvert fall, siden det er jul. Jeg hadde røde negler for første gang i fjord, og jeg elsket det! Det gjorde meg glad, haha!Så dette gjør altså meg glad, haha! Kanskje litt for glad… Hverdags glede, med andre ord♥ Nå skal jeg koke en kopp kaffe og gi den til mannen som fremdeles ligger i sengen. En liten funfact: Jeg legger ofte ut at jeg trakter kaffe på Instastory, men jeg drikker det ikke selv. Jeg serverer det til F, hehe! Jeg drikker kaffe når jeg er på besøk hos andre, men aldri hjemme. Jeg klarer meg fint uten, så hvorfor skal jeg gidde. Her om dagen når jeg drakk fem kopper på en dag var jeg et nervevrak og kroppen kjente så på det. Ikke bra! Jeg ønsker dere en fin tirsdag♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg