Hverdagen

Hei fra sjøen!

Vi er om bord igjen, og det merkes..Det er nemlig litt bølger i dag, så jeg tror dessverre ikke at jeg får trent så veldig mye i dag. Det er alltid sjø de dagene F skal trene bein, hehe. Det slår virkelig aldri feil.. Men i dag tenkte jeg å trene litt cardio, så vi får se hvordan det går. Det er jo litt kjipt å ramle på tredemølla den andre dagen om bord liksom, så kanskje det bare blir noen øvelser på lugaren. I morgen og på fredag skal jeg jobbe sent, så da får jeg heller ikke trent.. Nå som jeg har vært så flink vil jeg liksom fortsette å prøve og holde motivasjonen oppe. Jeg har ikke spist noe sukker på flere dager å det er jeg skikkelig fornøyd med. Det høres jo lite ut, men jeg spiser egentlig sjokolade og godteri hver eneste dag, så det å ha noen dager uten er faktisk ikke så lett for meg. Det er blandede følelser å være om bord igjen, men samtidig så er det godt med rutiner. Det skal sies at det var utrolig tungt å stå opp når klokken ringte 06:00, men jeg kom meg opp. Jeg står opp 06:00, så sminker jeg meg før jeg går for å spise frokost. Heldigvis er frokosten her veldig bra, så den gleder jeg meg liksom til, hehe. Forresten! Håret mitt ser ikke sånn ut lenger, men mye lysere. Jeg gjorde det selv, så det er litt flekkete, men det gikk over all forventing faktisk. Jeg viser dere det senere. Som dere vet så er det ikke så lett å ta bilder om bord. Men jeg håper at dere alle holder ut med meg frem til jeg er på land igjen, slik at jeg får innhold til dere igjen. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin onsdag videre. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Kan du legge ut treningsplanen din/innlegg om hvordan du trener og et What I eat in a day -innlegg fra en typisk (sunn) dag for deg?🌷

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg