Sminkefrie dager

Hei fra sjøen!

Vi holdt seriøst på å miste båten….. Hadde vi kommet et minutt før frem til E18 så hadde vi stått bom fast på grunn av en ulykke. “Heldigvis” så kunne vi se at det skjedde, så vi rakk å kjøre gamle E18. Så det var flaks! Jeg jobber dag denne gangen også som vil si at jeg har kveldene fri. De skal jeg bruke på trening og strikking. Litt av en kombinasjon, hehe. Jeg rakk en kjapp tur på Ark bokhandel i stad siden jeg hadde planer om å kjøpe en strikkebok for nybegynnere, men dessverre så hadde de den ikke inne… Så vi får nå se om jeg kommer hjem med en genser eller bare en klump med garn. Det var kanskje litt dumt å begynne på en genser. Hvorfor ikke bare gjøre seg litt trygg ved å lage noen grytekluter eller sokker liksom? Uansett.Tro det eller ei, men jeg går faktisk sminkefri og extensions fri på jobb atm!!!Altså, hvem er jeg?? Jeg har vipper og bryn fra flinkeste HM Beauty, også har jeg fått en fin brunfarge etter alle båtturene. Så det gjør egentlig slik at jeg føler meg ganske så fresh! I tillegg så var det 35 grader da jeg gikk om bord i stad, så jeg hadde ikke hatt sjans til å ha så mye maling i ansiktet som jeg vanligvis har. Jeg føler likevel at jeg på en måte ikke trenger all den sminken og håret. (Dette varer nok i fire dager, så jeg vet ikke hvem jeg selv tror jeg er). Håret mitt har eeeendelig fått litt lengde, så jeg vil ikke fucke det opp nå. Jeg skulle egentlig vært i frisørstolen forrige torsdag, men jeg avbestilte den. Flink pike. Hadde jeg stripet det lysere nå så måtte jeg garanter klippet meg en del også..Alt håret på bildet over er mitt eget! Det er lenge siden det har vært så langt som det er nå, så nå må jeg bare holde ut. Jeg har sååå lyst på langt hår! Så, denne perioden vil jeg prøve å gå minst mulig med extensions og sminke. Jeg har jo allerede gått rundt med mitt eget hår i dag, så kollegene mine begynner å lure litt når jeg kommer med 60cm lengre en annen dag liksom, haha! Jeg er kanskje ikke alene om å gå sminkefri disse dagene? Det er jo så varmt… Jeg elsker det i hvert fall, og nyter det nå mens jeg kan. Når vinteren kommer igjen dekker jeg til det som er, haha. Nå venter noen timer med strikking, så vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg