Hvem er jeg?!

Hei dere fine! I dag blir en skikkelig fin dag, det kjenner jeg på meg♥ Jeg hadde på vekkerklokke 08:00 siden jeg hadde bestemt meg for å bli med mamma på spinningtime klokken 09:00. Da klokken ringte tenke jeg “fuck dette her, jeg blir hjemme”, men så klarte jeg likevel å få på meg treningsklærne og dra på trening. I dag var det 45 minutter med intervalltrening på sykkelen. Det vil si at vi står litt, sitter litt, litt tungt, litt lett og kjapt. Ja, dere skjønner greia. Det var en veldig fin økt og jeg er faktisk ganske fornøyd over at jeg gjennomførte det. Klapp på skulderen til meg! Jeg trente alene for første gang i går og det gikk også overraskende bra. Det er stor sjans for at treningssenterne blir stengt ned på tirsdag, så jeg skal utnytte det for fult frem til det. Sandefjord er vist helt sinnsykt ille mtp det muterte viruset, men jeg krysser fingrene for at treningssenterne ikke stenger. Dersom de gjør det takker jeg for meg, haha! I går kveld var Kamilla her og det var kjempe koselig. Det er veldig hyggelig å bare spise god mat og se på tv sammen med en god venninne. Jeg setter så pris på venninne tid♥ Jeg føler virkelig at jeg har gode venner rundt meg! I dag skal Kathinka, Kamilla og jeg til Sofie for å lage makroner og bare henge sammen. Så kommer Amalie hit i kveld på vin♥ Denne dagen blir fin!!Jeg rakk ikke frokost før spinningtimen, så derfor var det sykt godt med litt mat nå. Jeg har blitt helt frelst av egg på knekkebrød! Første gang jeg spiste det tenkte jeg at jeg ikke gadd å spise det igjen, men nå er jeg helt hekta.. Jeg craver det til frokost og kvelds hver dag, hehe. Nå skal jeg sminke meg og dra for å hente jentene. Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg