Hva vil dere lese om?

Hei og god dag dere!

Nå begynner jeg virkelig å mislike dette november været. Det regner fader meg hver eneste dag! Heldigvis er det ikke snø, for da hadde det vært mye snø da! Jeg liker snøen godt, men kun når det er en passe mengde. Slaps og regn er det værste.. Krysser fingrene for at det er litt snø når vi kommer hjem igjen neste gang. Jeg lever seriøst for neste friperiode. Snø, jul, bake og bare kose. Det blir så hyggelig! Men dere – hva vil dere at jeg skal blogge om? Kommentarfeltet er veldig stille om dagen, så jeg vet liksom ikke hva slags innlegg dere liker. Vi dere at jeg skal blogge mer om sminke, mote, mat eller hva? Jeg blir ofte tom for ideer, og trenger derfor noen ganger et dytt i rumpa.Jeg vet at jeg må bli flinkere til å ta bilder, for da hadde jeg allerede hatt mye mer innhold. Jeg har ikke tatt så mange bilder i det siste siden jeg ikke har følt meg noe fin, men det håper jeg fort går over. De siste dagene har jeg så vidt tatt på litt sminke og hatt håret i en dott… Det skal sies at vippene mine elsker å ikke ha på løsvipper, haha! De er så lange og fine naturlige nå. Så det er kanskje dumt at jeg planlegger å legge vippe extensions før jul. Men til mitt forsvar så skal jeg jobbe i tre uker, og være ti dager i dokk i Fredrikshavn, og da er det digg med extensions.. Så kom veldig gjerne med forslag til hva dere vil se mer av på bloggen! Jeg vet at flere ønsker innlegg om hvordan det er å jobbe på båt, men det er jobben min og det ønsker jeg å holde litt privat. Men et lite innlegg om det kan jeg sikkert få til. Dessuten så syntes jeg det er så stas å snart ha 700 følgere på Youtube. Det gir motivasjon til å fortsette på den fronten også. Nå skal jeg ordne meg litt fin også skal jeg ut å handle litt før jeg starter å pynte til jul. Jeg ønsker dere en super fin fredag♥ Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg