Hva skal jeg gjøre når dette er ferdig?

Hei dere fine!

Jeg skal veldig snart fylle vann i badekaret, så skal jeg nyyyyte noen minutter der. Kanskje jeg til og med tar med macen og ser en youtube video eller noe slikt. Kos! Dagene går egentlig ganske fort nå, men det er fordi jeg har ting og holde på med hele tiden. Jeg maler, beiser, grunner, vasker osv. Hva i alle dager skal jeg finne på når alt dette er over? Jeg vet at jeg ikke klarer å sette meg ned for å glo. Jeg må ha noe å gjøre. Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre? Jeg savner så sinnsykt å jobbe, og jeg savner hverdagen så sykt. Jeg vil jobbe uansett om det er i en matbutikk eller om det er på en gård. Jeg får helt vondt i magen av å tenke på at jeg kanskje ikke skal om bord på jobb igjen før om flere måneder. Det har liksom gått greit til nå syntes jeg, siden jeg hadde kjøpt inn så mye maling og slikt. Jeg hadde  flere prosjekter her hjemme, men nå som disse prosjektene snart er fullførte, hva skal jeg gjøre da? Jeg vil bruke fire dager på å male balkongen liksom, isteden for to timer som det kommer til å ta. 

Jeg begynner å kjenne på angsten av å ikke ha noe å gjøre. Jeg har alltid jobbet, og alltid holdt meg opptatt. Når jeg tenker meg om så er det svært sjeldent jeg sitter på sofaen. Jeg sitter på sofaen litt på morgningen mens jeg ser på GMN, så finner jeg på noe. Når jeg finner på noe og starter med noe, så holder jeg på helt til jeg skal dusje for å slappe av på kvelden igjen. Jeg er så vandt med å jobbe, holde på med ting, ikke kjede meg. Jeg tror at jeg takler svært dårlig å kjede meg. Jeg savner allerede denne lille gutten! Jeg leverte han igjen i går, men håper på å låne han litt igjen snart. Han er best!!♥ Jeg vet at jeg ikke er alene om å kjenne på disse følelsene, og for meg er det godt å skrive dem ned. Jeg skriver ooooofte på notater, men det er liksom litt annerledes enn hva jeg kunne delt her på bloggen. Jeg skal prøve å holde meg gående så lenge som mulig med maling, oppussing, baking, lese en bok og gå turer. Planen var å ta seg et bad nå, men jeg tror faktisk at jeg skal løpe meg en tur først. Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg