Hva jeg trengte i dag

(Innlegget ble skrevet i går kveld)

God kveld dere fine♥

Jeg skulle på en måte ønske at jeg turte å dele absolutt alt med dere, slik at jeg kunne lettet på hjertet uansett hva det gjaldt. Men det kan jeg dessverre ikke. Det har vært en litt kjip situasjon som har oppstått, så jeg har ikke hatt det så bra i dag. Jeg begynner å kjenne meg utrolig sliten, så jeg skal veldig snart legge meg. Jeg hadde bare ikke lyst til å skuffe meg selv igjen med å la bloggen stå urørt. For jeg skuffer meg selv faktisk hver dag som går hvor jeg ikke får postet et innlegg. Fordi jeg vet at jeg har så lyst, jeg kunne jo tenkt meg å leve av dette her. Men så klarer jeg ikke, orker ikke, har ikke motivasjon etc. Da ønsker jeg det kanskje ikke sterkt nok? Uansett, jeg setter utrolig stor pris på dere.Jeg har ikke sovet et eneste sekund i natt, så jeg måtte ty til en sovepille. Selv det hjalp ikke, så F og jeg bestemte oss for å reise til Sandefjord for å dra ut med båten. Er det et sted jeg trives, så er det ute på sjøen. I slike kjipe situasjoner som jeg er i nå, så lengter jeg etter jobben min. Kanksje fordi jeg er en person som liker å oppholde meg når ting er kjipt. Jeg hater å sitte å se inn i veggen. Men ting ordner seg, forhåpentligvis. Vi la oss på en holme hvor jeg kunne fortsette å lese boken jeg fikk i posten her om dagen. Den er noe for seg selv.. På en positiv måte. Jeg elsker den, og jeg kjenner meg så godt igjen i det. Når jeg er ferdig med hele kommer jeg til å dele et innlegg med dere om den.I morgen skal jeg på en roadtrip til Kristiansand. Jeg ser faktisk frem til det også, for jeg elsker å kjøre bil! Jeg gleder meg til å ta med en kaffe to go, og høre på musikk hele veien. Nå trenger jeg seriøst litt søvn… Jeg vet det kan være forvirrende og irriterende med slike innlegg hvor jeg ikke forteller nøyaktig hva som er galt, men jeg vil likevel si det slik at dere vet hvorfor jeg ikke er helt tilstedet. Jeg ønsker dere en fin natt, og jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg