Høydepunkt ble nedtur

God kveld dere fine!

Det er egentlig litt sent å legge ut et innlegg nå syntes jeg, men det får gå! Denne dagen ble så fin som jeg håpet på, så jeg har kost meg. Jeg dro tidlig til Sandefjord og gikk en god runde sammen med Hugo og Tassen. Så kjørte vi til Tønsberg for å spise på Big Horn. Vi hadde ingen aning at det er en restaurant litt oppe i byen OG en på brygga? Vi gikk så klart til den i byen, men der stod det skilt at de var midlertidig stengt. Jeg ble litt bleik et sekund, haha! Hadde jeg kommet hele veien fra Skien til Tønsberg for en stengt restaurant? Heldigvis så stod det en lapp at de holder åpent på brygga, så da gikk vi dit. Søsteren min og jeg har lenge hatt en tradisjon å dra på Big Horn sammen. Det har liksom vært vår greie, men nå tror jeg dessverre vi må finne en annen restaurant. Servicen var helt upåklagelig, men maten var ikke så veldig bra. Vi har kanskje blitt litt mer kravstore med årene siden vi tross av alt klarer å lage like god, om ikke bedre, mat selv hjemme. Men vi har alltid unnet oss dette restaurantbesøket og gledet oss til det i lang tid i forveien. Jeg bestilte pil pil til forrett, og den var veldig god! Utrolig nok så har kjeven min vært låst i hele dag, så det var litt problematisk å få maten inn i munnen. Heldigvis fikk jeg den opp før hovedretten. Jeg må med andre ord ta meg en tur til legen.. Søsteren min bestilte hvitløksbrød selvom det egentlig ikke var på menyen som forrett, men som tilbehør. Så det var veldig snilt og bra service. Det samme gjelder potetene, de var heller ikke på menyen men vi ønsket oss slike og fikk det. Maten var ok. Kjøttet hadde en del slintrer, brokkolien var kald og ikke spesielt god og soppen til søsteren min var lite stekt. Jeg hater å klage, og klaget ikke der heller, men er dere klar over hvor dyr denne maten er? Jeg betalte 700kr for det jeg spiste, og det var det ikke verdt. Veldig synd! Likevel så koste jeg meg kjempe masse og som jeg sa, så var servicen veldig bra! Men det blir ikke Big Horn neste gang.Nå skal jeg snart ta kvelden, og det gleder jeg meg til. Jeg har blitt en sånn person som gleder seg til å legge seg i deilig sengetøy. Jeg håper at dere har hatt en fin mandag! Vi blogges i morgen. God natt♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg