Høst i hjemmet

God kveld dere♥

Bursdagen min er snart over, og jeg føler…..ingenting annerledes. Haha, jeg husker før da alle spurte “hvordan føles det?” som om det skulle kjennes annerledes ut å fylle år. Men nei, still same old. Jeg har nettopp kommet hjem fra solariumet, så nå skal jeg veldig snart ta et bad. Jeg hadde tenkt til å lage kanelboller, kake eller noe godt. Men det ble det heller ikke noe av, så det var de kaloriene spart. Jeg skal tross av alt i bikini om noen dager, så det er kanskje best sånn. Neida. Jeg holder faktisk på med en vlog for dere, men jeg lover ingenting. Det har jeg jo sagt før, hehe! Men det blir en slags hverdagsvlog hvor jeg ordner negler, vipper, hår og slike ting. Det er liksom det hverdagen min består av når jeg ikke er til sjøs, om dere skjønner. I går gikk jeg endelig inn for å gjøre det høst klart i huset, og slik ble det: Jeg kjøpte også orange puter, så det er bare tullete av meg å ikke ta bilde av de…Men kameraet var tomt for strøm i stad da jeg kjøpte dem, men de dukker nok opp her snart. Det er så koselig med høst! Jeg elsker tydeligvis høsten, og jeg setter seriøst pris på ullgensere og tøfler. 

Jeg kjøper alltid lys og pynt på Nille for det meste, de har jo så mye fint! Lysestakene er fra Feel. Bare det å endre farge på puter, lys og tepper gjør så mye med hjemmet. Nå føles det liksom så nytt og fresht, og det elsker jeg virkelig. 

Selvom vi snart skal til Tyrkia så ville jeg unne meg en fin høst bukett. Jeg fikk et gavekort av mamma forrige periode, så jeg ville bruke det nå som jeg hadde bursdag og slikt. Det er så koselig å ha blomster! Nå venter et godt bad etterfulgt av potetgull og dip. F sier potetløv, har dere hørt det før?? Det var i hvert fall nytt for meg, hehe! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg