HJEMME

Hei dere fine!

Åååååhhh, vi er hjemme!! Det er like fantastisk hver eneste gang. Enda en periode på sjøen er overstått, og det kjennes godt. Det gikk utrolig bra denne perioden, og det er tydelig at hverdagen er i gang igjen. Det var ikke like mye mennesker nå. Lavsesongen er jo som regel veldig stille, så det er på en måte godt at det er et såpass kjør om sommeren som det er. Men nok om det. Vi er hjemme, og klare for å nyte fridagene. Jeg gleder meg utrolig mye til å finne på ting, se familie, ordne negler og spise hjemmelaget mat. Jeg gleder meg masse til å lage gode middager, og bake i helgene. Jeg har også noen planer denne perioden, så jeg tror dette blir en veldig bra periode. Planene så langt er i hvert fall Oslo og Gøteborg, så det blir gøy. Jeg elsker når det skjer litt på friperiodene, så lenge jeg får nok tid til å være med familien, og hjemme. Forrige periode så jeg ikke mamma en eneste gang, og det kjenner jeg er skikkelig trist. Det er liksom en ulempe på å jobbe på sjøen. Dersom man ikke rekker å treffes, så blir det fort en måned mellom hvert besøk. Men sånn er det! Jeg tenkte jeg skulle få vloget mer og lastet opp noen videoer denne perioden, så jeg håper dere er interessert i det! 

Jeg ville bare kjapt innom for å si hei. Blogglysten kommer tilbake med en gang jeg kommer hjem. Jeg får liksom sett alle klærne mine, sminken, skoene og det fine hjemmet våres. Det gir meg liv, haha! Vi skal hive oss på sparkesyklene å dra til Burglar. Ingen av oss orker å kokkelere i dag, og Burglar har god og billig mat. Så det blir slik i dag. Jeg oppdaterer dere mer senere. Vi blogges dere fine! Det er sååå godt å skrive igjen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg