Hjemme i julen

God morgen alle sammen♥

Jeg håper at dere har hatt en fin jul? Som dere vet, så har jeg og kjæresten vært på jobb. Men endelig har vi kommet oss hjem til jul, så vi gleder oss til en fin feiring i dag. Vi kom hjem fra jobb i går, men skal tilbake allerede i morgen. Men da gjenstår ikke mange dagene før vi skal ha tre hele uker hjemme. Herregud, det skal bli godt det! Det gjør faktisk ingenting å jobbe tre uker i julen, siden vi kommer hjem på lille julaften og har hele julaften hjemme. Jeg har ikke et behov for å være hjemme vær dag og jobbe for julestemningen egentlig, men det skal sies at jeg skal se julefilmer i januar også! For jeg har gått glipp av en del føler jeg. Da vi kom hjem i går fikk jeg pakket inn de siste julegavene og brent mandler. Endelig fikk jeg brent mandler, hehe! Det tar så lang tid…Men det er verdt det. Det blir jo så godt, og det er en skikkelig fin gave å gi bort i tillegg. I dag har jeg kun gjort rent og kokt kaffe til mannen, så nå snart skal jeg se på askepott! Jeg har aldri sett den filmen og jeg vet at det er et høydepunkt for mange, så jeg er spent på å se den! Så skal jeg kanskje lage “Rocky road” dersom jeg får tid. En venninne lagde det til meg, og herregud så godt! Jeg har i hvert fall kjøpt inn ingrediensene, så jeg tror jeg skal gjøre det.Det er litt rart å tenke på at det er julaften allerede, men det er koselig. Jeg ønsker dere alle en super fin dag, så blogges vi igjen snart♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg