Her bor jeg!

Hei dere fine, og god mandag!♥ I dag har vært en ganske tung dag, men heldigvis så har jeg gode mennesker rundt meg. Tassen og jeg har gått rundt dammen i dag, så gjorde jeg rent før Kathinka kom på middag. Vi lagde fiskepudding i hvit saus, og det var skikkelig digg. Det er liksom ikke så ofte man spiser skikkelig husmannskost lengre, så det smaker en gang i blant. Det er flere av dere som har ønsket å se hvordan leiligheten min ser ut, så her kommer noen bilder av den! I gangen har jeg to store skap som jeg får plass til absolutt alle skoene mine og yttertøy. Det er veldig deilig å ikke måtte ta i bruk en kjeller eller loft til slikt. Her der det skikkelig god plass, spesielt til bare meg.Badet et veldig stort og fint, og neste for stort om jeg skal være ærlig. Eller, kan man klage på for stort bad? Bak de fire skyvedørene har jeg vaskemaskin, tørkeskap, oppbevaring, støvsuger etc. Det er veldig genialt å få “gjemt” vekk alt slikt. 

Jeg har tenkt til å skaffe meg en benk, stol eller puff til å ha på badet. Jeg har liksom ingen steder å legge fra meg klær når jeg skal dusje osv, så akkurat det savner jeg. Soverommet mitt er lite og koselig. Det er et større rom i denne leiligheten som jeg kunne brukt til ekstra stue eller soverom, men jeg trives egentlig med litt mindre rom. Det andre rommet er foreløpig bare et stort kaos, siden jeg bare satt inn alle tingene mine der da jeg flyttet inn. Når jeg har kommet meg mer til rette skal jeg rydde og ordne der også. Kjøkkenet er stort og har masse oppbevaringsmuligheter. Lyset i dag var ikke så bra, så bildene er kanskje litt dårlige. 

– Home is the starting place of love, hope and dreams

Stuen er litt tom enda, men det kommer seg. Jeg skal også få opp bildene mine etterhvert, da blir det nok mye finere. Tv´n min er heller ikke den største, men den funker kjempe bra! Jeg har ikke behov for noe mer enn hva jeg har nå, så jeg er mer enn fornøyd. Det er i tillegg en bod, og det ekstra soverommet som jeg ikke tok bilder av. Så leiligheten er mer enn stor nok, og jeg kommer til å trives etter hvert. Jeg gleder meg til det blir varmt ute, slik at jeg kan sitte på balkongen med noen venninner og drikke vin. Så, det var mitt nye hjem! Hva syntes dere? Som skrevet, så mangler det litt, men det kommer seg! Jeg håper at dere har en fin mandag. I morgen skal jeg jobbe igjen, og det ser jeg så frem til. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg