Hello old friend

Hei dere fine!

Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur ut for å jogge, men det ser ut som at været har andre planer for meg. Det var jo “kjipt” (: Egentlig burde ikke det være en unnskyldning, men det frister faktisk litt å bare være inne i dag. Jeg har vært en liten tur ute for å drikke kaffe med mamma, og handlet inn til helgen med Amalie. For første gang på lenge har jeg følte meg litt lost i dag, så jeg har prøvd å oppholde meg med andre ting. Se hva jeg har funnet frem igjen! Strikketøyet mitt♥ Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg fikk totalt oppheng på strikking, og at jeg strikket flere plagg i 2020. Da jeg flyttet tilbake til Sandefjord forsvant all gleden med det og jeg har prioritert tiden min til alt mulig annet. I dag frister det faktisk skikkelig å bare kose meg med det, og jeg føler meg gira på å bli ferdig med denne genseren. Jeg håper at jeg kan bli ferdig før sommeren slik at jeg kan ha den på meg på sene sommerkvelder over en kjole. 

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har hatt mye å tenke på de siste månedene, og jeg kjente med en gang jeg fant frem strikketøyet mitt igjen at jeg trenger dette. Jeg trenger litt tid iblant til å strikke, lese eller bare slappe av. Hukommelsen min er helt på jordet og jeg får ikke med meg hva som skjer rundt meg til tider. Det må være hodet mitt som kjører på høygir hele tiden, så jeg trenger faktisk å bare “chille” litt. Denne genseren er litt mer krevende enn hva jeg har gjort før, så jeg må liksom konsentrere meg litt mer. Derfor er det litt vanskelig å for eksempel se på serie samtidig, men jeg skal sette på en podkast på ørene imens. Jeg har to sesonger igjen av Frustrerte Fruer, så må jeg få sett Exit sesong 2, Rådebank og Temtation Island. Det er så mye, haha!

Jeg håper at dere alle har det fint! Forhåpentligvis er flesteparten av dere i jobb og har noe å bruke tiden på. Så fort treningssenterne åpner skal jeg være fornøyd, for da blir jeg nok å være der fra sånn typ 08:00-20:00, haha! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg