Helgens planer

Hei dere fine!

Jeg har hatt så mye å gjøre de siste dagene, så jeg har seriøst ikke rukket å blogge. Jeg er ofte innom tanken på å slutte med bloggingen, men samtidig så syntes jeg det er gøy og det gir meg mye. Så jeg gir meg i hvert fall ikke enda! Jeg sov ikke over i Sandefjord da jeg sa jeg skulle, men heller i natt. Som jeg nevnte så var jeg ute å spiste med noen venninner, så det ble plutselig kveld og veldig sent for å dra hjem og pakke osv. Så jeg dro til sfj i går for jeg hadde negl time 13:00. Jeg er så fornøyd med neglene mine og jeg gleder meg skikkelig til neste gang! Herregud så fine de ble! Jeg måtte jo prøve et nytt sted i og med at det var fullbooket der jeg tidligere har gått. Jeg tror seriøst at jeg har fått meg en ny negl designer, haha! Bare kjipt jeg må helt til Sandefjord for å fikse neglene mine, men jeg er jo her ganske ofte så det skal gå fint. Akkurat nå sitter jeg på jenterommet hos mamma og venter på at søsteren min skal bli ferdig på jobb. Jeg skal hente hun og ta hun med til Skien. Vi skal ha sleep over og bare kose oss kjempe masse. F er fremdeles på guttetur, så det blir bare oss. Det er jo koselig med bare jente kvelder også♥ Jeg gleder meg i hvert fall kjempe masse! Vi skal spise god mat, se film og bare nyte. I morgen skal jeg hente F på flyplassen ganske sent, så jeg må prøve å holde meg våken litt lengre i dag slik at jeg ikke sovner på veien i morgen, hehe.. (Fine Mix og fiskebåten til mamma♥)

Jeg viser dere bilder av neglene senere i dag, jeg har bare ikke kameraet mitt her nå.. Så har jeg gjort noe annet sinnsykt gøy i dag som jeg har vlogget om! Det kommer ut i løpet av helgen – jeg håper på i morgen, men vi får se 🙂 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin helg i hvert fall! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg