Helgens planer

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint♥ Jeg har det veldig fint. Jeg trodde at jeg skulle dø av trøtthet til morgningen i dag, for fy fader så trøtt jeg var… Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle legge meg tidlig, men så fikk jeg oppheng i strikkingen og ble sittende til nærmere 00:00. Nå er jeg straks ferdig med den genseren og den blir sååå fin! Jeg gleder meg til å vise dere den, sikkert allerede i morgen eller senere i dag. Jeg har kun hals kanten igjen, så det tror jeg skal gå ganske fort. Hadde dere en fin Sankthans forresten? Min var super! Jeg var med noen venner på båttur og kjørte i kortesjen. Vi badet, grillet og koste oss masse♥Fredag – I dag har jeg allerede vært på jobb og ryddet/vasket leiligheten. Jeg føler at jeg skriver det i hvert innlegg, men jeg vasker og rydder ganske mye, haha! Det skal sies at jeg roter ekstremt mye når jeg har dårlig tid og ikke finner hva jeg skal ha på meg etc, så derfor må jeg også ryddes. Jeg skal veldig snart ordne meg litt for å dra til byen for å bytte en kjole, så skal jeg trene og sole meg tenkte jeg. Senere i dag er jeg invitert med på vannscooter tur, men vi får se an været. Uansett hva som skjer i dag, så skal jeg i hvert fall kose meg og spise god mat. Jeg skal så klart også dra innom butikken for å kjøpe friske og fine blomster. Jeg elsker å starte helgen med ren leilighet og nye blomster, aaah. Elsk!

Lørdag – I morgen skal jeg sove så lenge jeg bare vil, hehe! Det har vært en uke med litt for lite søvn, så jeg ser skikkelig frem til å kunne sove litt ekstra i morgen. Kjenner jeg meg selv rett våkner jeg nok tidlig, men det er i hvert fall digg å slippe å ha på vekkerklokken. Når jeg har stått opp skal jeg lage makroner har jeg bestemt meg for. Det er altfor lenge siden sist, så planen er å lage både med espresso og noen som er litt sommerlige og friske. Jeg har også lunsj planer, så skal Amalie og jeg i en bursdag litt senere. Det tror jeg blir super koselig! Jeg misunner virkelig de som har bursdag på sommeren…Søndag – På søndagen er det ikke meldt spesielt fint vær, og jeg har egentlig ingen andre planer enn å gå/jogge ut til Fruvika og tilbake. Jeg skal i hvert fall ha spa søndag og fortsette på serien jeg har begynt på. Jeg har startet på “The Vampire diaries” igjen.. Jeg har sett frem til sesong 4-5 før, men det er mange år siden. Plutselig fikk jeg så lyst til å starte på det igjen, og nå er jeg helt lost…. Jeg vet ikke om jeg ser på det fordi det er så spennende, eller om det er fordi hovedrollene er så forbanna kjekke, haha!Det frister så sykt lite å trene i dag (også), men jeg tror at jeg skal dra dit en liten tur uansett. Det frister mye mer å strikke og kose meg med serie, men jeg vet at jeg da fort kan føle meg veldig slapp og bli tiltaksløs, så blir jeg bare deppa og i dårlig humør… Jeg ønsker dere en veldig fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg