Hei fra …

Hei dere fine♥

Gjett hvor jeg er? I dette fine påskeværet.. Haha. Jeg er tilbake på jobb. Det kjennes helt greit nå som jeg er her, men det er så klart litt kjipt å dra når det er så fint vær hjemme. I og med at det er påske, så blir det ganske mye å gjøre her om bord, men da tror jeg tiden vil fly avgårde. Før vi vet ordet av det, så er vi snart hjemme igjen. Når vi kommer hjem skal jeg rett på plantasjen og ordne i hagen. Jeg gleder meg så! Så skal vi grille masse, og på Kiel tur som jeg har nevnt tidligere. Men anyways – Jeg jobber på natten denne perioden, så det vil si at jeg starter på jobb mellom 13:00 og 16:00, og er ferdig 02:30 hver natt. Det er egentlig greit å jobbe natt nå, for da får jeg i det miste nok søvn. Jeg kjenner jeg har vondt i hele kroppen etter å ha sovet feil i natt, men det går nok snart over. I dag starter jeg 16:00, så jeg skal faktisk trene nå. Jeg har sykt lyst til å ta solarium også, men jeg prioriterer trening og avslapping i dag. Så kanskje jeg tar solarium i natt eller i morgen før jobb. Jeg vet ikke helt hvordan det blir med blogging denne perioden om bord, men jeg skal gjøre mitt beste. Som jeg skrev, så er det mye å gjøre og da forsvinner fort overskuddet med energi, hehe.

Jeg håper at dere får en skikkelig fin dag i dag, og en god påske! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg