Hei fra Oslo

Hei dere!

Å hei fra Oslo! Vi tok turen inn tidlig i dag siden F hadde enda en spillejobb her inne. Jeg bestemte meg for å bli med siden det bare var en halv dag. Dessuten så har jeg lært å ta med gode sko og noe å drive tiden med. Denne gangen tok jeg derfor med meg boken jeg holder på å lese. Jeg fant fort en cafe, Pascal (helt tilfeldig, not) og satt meg ned for å lese. Jeg ble sittende i 1,5 timer kanskje, så jeg koste meg så! Jeg måtte så klart smake på makronene de selger der, og jeg må si….. mine er bedre!

Nå sitter vi på Olivia og skal spise litt før vi kjører hjem igjen. Planen er å dra innom IKEA på vei hjem. Jeg ville bare stikke innom for å si hei! Så blogges vi senere <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg