Hei fra Frederikshavn!

Hei dere fine!

Og hei fra Frederikshavn! Dagene går så fort, så jeg får liksom ikke tid til å logge meg inn her. I kveld er F på Hockeykamp, så da har jeg en kveld med egenpleie her på lugaren. Vi er i dokk i Frederikshavn som vil si at båten er på verksted, og ute av rute. Her skal vi være en hel uke til, så skal vi snart hjem etter det. Det å være i dokk er veldig greit egentlig, for man får mulighet til å gå på land hver dag. Det er veldig sosialt, og man får liksom sett kollegaer fra et annet syn, hehe! Det er ikke uniformer og samme rutiner hver dag, så jeg syntes dette egentlig er litt topp! Det er så klart mye tøff jobbing som å rive tepper, men det går fint. Det værste er over nå, så nå gjenstår mye vasking og påfylling av varer osv. Men nok om det! I går var vi en tur på Karma sushi, og fy søren så godt det er!Karma sushi er seriøst høydepunktet når vi er i dokk, det er så godt! Det er en kjede som finnes i København, Aarhus og Aalborg om jeg husker rett. Og her da, så klart. De har super god sushi, og jeg får seriøst vann i munnen av å skrive om det. Vi var en gruppe på 9 som spiste og koste oss veldig masse. Vi har vært ute å spist en kveld tidligere, så det har vært stille og rolig så langt. De har faktisk ganske mange gode restauranter her.Seee så godt det ser ut! Jeg spiste også jomfru hummer ruller med en chilicreme, SÅ godt! Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal spise der. Jeg har bestemt meg for at jeg blir nødt til å gjøre det en gang til denne gangen.Nå skal jeg veldig snart ta kvelden. Jeg har nettopp tatt en lang dusj, og sitter nå med ansiktsmaske. Jeg elsker slike kvelder! Dessuten så er det mannskaps fest i morgen, så da er det greit å føle seg fresh! Jeg gleder meg skikkelig. Jeg håper at dere har det fint? vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg