Hei fra en dårlig blogger

Overskriften sier vel egentlig sitt, men hei! Jeg håper at det går fint med dere. Jeg har det fint, endelig. Det har vært stille herfra helt siden innlegget på tirsdagen da jeg hadde så vondt i magen. Lite visste jeg da at smertene skulle vare helt frem til torsdagen. Jeg lå seriøst i sengen i to fuckings døgn og vred meg i smerter. Søsteren min kjørte meg til legen på torsdagen, og det var det eneste jeg måtte gjøre uansett hvor vondt jeg hadde. Jeg vurderte flere ganger om jeg skulle ringe legevakten, men jeg endte altså opp hos legen hvor jeg fikk sterkere smertestillende. I tillegg så har jeg fått forfremmet timen på sykehuset, så dit skal jeg allerede i morgen! Jeg er så spent på å høre hva mulighetene mine er for å unngå at dette skjer igjen. Det blir spennende! Så denne uken har altså ikke vært så innholdsrik eller fin, den har vært svært smertefull og slapp. Jeg ble veldig dårlig av den ene typen med smertestillende også, så det har vært veldig kjipt..

Over til gårsdagen! Min gode venninne Amalie fylte år i går, så det måtte feires! Så kvelden gikk til å spise middag med hun og en annen venninne, også drakk vi litt og festet. NÅ er det lenge til neste gang jeg skal “ut” for å si det sånn 🙂 Jeg har vært mer “ute” i år enn hva jeg har vært i hele mitt liv, haha! Men det er veldig hyggelig og gøy. Vi ble invitert til flere fester, men det er jo fremdeles corona så vi holdt oss for oss selv. Jeg forstår at folk begynner å bli lei (jeg selv inkludert), men det er fremdeles viktig å ikke dra på fest hvor det er fler enn fem mennesker etc, så husk på det!Akkurat nå holder jeg på å koke to egg til en litt sen frokost, så kommer straks søsteren min hit. Vi skal spise suppe, gå tur og bare henge. Kos! Jeg håper så inderlig at den kommende uken blir bedre enn denne, haha. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg