Hei fra …

Hei dere! 

Jeg håper at dere alle koser dere i dette sinnsykt fine været. Jeg skulle mer enn gjerne ligget ved sjøen, badet og solet meg akkurat nå. Men hotell livet er ikke så verst det heller. Vi er nemlig i Fredrikstad! Her har jeg aldri vært før, så det er alltids gøy å utforske nye steder. F har et oppdrag her, som han er på nå og utover kvelden. Så jeg har funnet meg til rette på hotellrommet og skal bare slappe av her. Jeg har vært en tur ute for å titte litt, men jeg fant fort veien tilbake til hotellet. Blandingen av nye steder og mange mennesker stresser meg, så jeg kjente at jeg heller vil ut å gå når det ikke er så mange mennesker ute.Jeg har heldigvis med meg macen, godteri og ansiktsmasker. Så jeg tror at jeg kommer til å kose meg masse! Jeg trives svært godt i eget selskap, så en dag på hotell gjør meg ingenting. Vi blir her i natt, så drar vi hjem igjen i morgen.Jeg er skikkelig sulten atm, så jeg tror jeg skal finne meg noe mat før jeg tar av sminken og logger av. Jeg får en smule dårlig samvittighet av å ligge inne i dette været, men heller det enn å gå rundt å svette uten mål og mening. Så, da har jeg vært i Fredrikstad også! Er det noe spesielt jeg burde få med meg herfra, eller oppleve, så skrik ut! Det er alltid spennende å se nye ting. Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg