Hei fra..

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere♥ For meg går det mye bedre, og jeg har det fint. Det hender man trenger noen dager fri til å slappe av litt, og det gjorde tydeligvis jeg. Akkurat nå er jeg i Danmark sammen med kjæresten min. Det er veldig hyggelig her, men det er noe rart med Danmark og dansker. Vi har leid en hytte her, eller en slags leilighet. Vi er i Sæby, som er en koselig liten by like ved sjøen. Planen er å bare slappe av og nyte noen dager her. Vi skal hjem igjen allerede på tirsdag, men det passer veldig fint. Selvom vi koser oss, så gleder jeg meg til å komme hjem igjen for å få litt orden på alt mulig. Men enn så lenge, så skal jeg konsentrere meg på å koble av og finne roen her. Vi kom hit i går, og dagen i dag har vi brukt til å være i Fårup sommerland. Vi var der seriøst 10:30 og dro ikke før 20:30. Det ble sykt mange timer i parken, men det var virkelig nødvendig dersom vi skulle rekke alt sammen. Parken i seg selv er veldig bra, for det er liksom ganske gode tilbud med tanke på mat og attraksjoner. Det var også et stort badeland der som vi var innom, men dessverre var det sinnsykt mange mennesker der. Så det var liksom litt stress. Vi tok det meste der, men F og jeg er enige om at ingen av attraksjonene gir noe særlig kikk, men gøy er det jo. Det beste med hele stedet syntes jeg var alt det digge de serverte rundt omkring, hehe! De hadde belgiske vafler, churros, sånne boble vafler og masse masse annet godt. Men det var veldig dyrt der, så det var en liten nedtur. 

I går spiste vi forresten på en liten fiskerestaurant nede ved havnen, og de serverte så god fish´n chips! Jeg husker ikke helt hva stedet het, men det anbefales dersom dere skal hit. Nå skal vi bare slappe av og steke en pizza. Morgendagen har jeg satt av til å sole meg, drikke vann og bli brun. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg