Hei fra…

Stavanger!

Hei fininger! Jeg befinner meg i Stavanger atm. Jeg ble plutselig invitert med av mormoren min da jeg var om bord, så det takket jeg ja til. Vi skal gå til Preikestolen i morgen, og sånn som jeg gleder meg! Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det, og F og jeg snakket faktisk om det for ikke så lenge siden. I tillegg så er det utrolig godt å komme seg litt vekk fra hjembyene. Jeg føler virkelig at jeg trenger frisk luft, natur og stillhet. Så det er altså planen for morgen dagen. Vi har kjørt opp hit med bil, og det tok nesten syv timer med stopp. Så det skal bli sinnsykt godt å legge seg i natt, hehe! Man blir virkelig slitne av å kjøre bil så lenge. Vi har rukket å spise litt mat, og gått litt rundt her. Så vi skal snart gå en liten tur til, så skal vi slappe av før morgen dagen. Jeg har ikke så mye tid å skrive på akk nå, men det tar vi igjen senere!

I går måtte jeg dra for å kjøre tur klær, hva syntes dere? jeg kjøpte jakke, bukse, fleece og hansker. Så jeg føler meg klar! Jeg har sett bilder fra Preikestolen, og shit så fint det ser ut! Jeg bare håper at det blir fint vær, og ikke regn. Tenk så kjipt å komme opp dit i morgen, også er det tåke…:-( Krysser fingrene! Jeg håper at dere alle har en fin kveld videre. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg