Halloween makroner

God morgen dere fine!

Jeg håper at dere har en fin start på lørdagen♥ Jeg skal veldig snart ut en tur siden jeg skal handle inn noe til en siste Halloween sminke look. Denne håper jeg blir skikkelig bra, men jeg tror at jeg selv tror jeg er litt flinkere enn hva jeg er. For det jeg skal gjøre tror jeg blir ganske vanskelig, men gøy! Jeg skal i hvert fall prøve, og dersom jeg får det til er det skikkelig kult. Jeg skulle virkelig ønske at vi skulle på den Halloween festen hvor vi kunne kledd oss ut, brukt farge linser, masse sminke og hatt det gøy. Men det er jo litt annerledes i år 🙁 Vi holder oss bare hjemme nå som situasjonen er sånn som den er, men jeg kan jo sminke oss og gjøre oss skumle selvom! I går lagde jeg noen makroner i Halloween tema, og de ble jo ganske så bra! Jeg tror jeg skal finne en ny oppskrift som jeg skal prøve ut, for denne blir forskjellig hver gang. Noen ganger blir de så blanke og fine, mens denne gangen ble de litt ruglete og klumpete. Kremen også var ikke på min side, men smaken er like god som alltid.Den sorte konditorfargen sitter godt fast på tungen, haha! Jeg bruker alltid konditor gele fra Wilton. De gir mye bedre farge og tynner ikke ut produktet. De fås kjøpt på Jernia og noen Meny butikker blant annet.Jeg pleier egentlig ikke å bry meg noe om Halloween. Det er liksom en dag som jeg ikke bryr meg om eller tenker på. Med mindre jeg er ute å kjører på kvelden og møter på mange skumle folk, da blir jeg redd (: Men i år er jeg skikkelig gira! Typisk det når ingenting skjer, haha! Men jeg har ordentlig lyst til å bake, sminke meg og pynte huset. Det sistnevnte har vi jo ikke gjort, men kanskje til neste år!F skulle veldig gjerne sett en skrekkfilm eller noe litt skummelt noe, men det er ikke jeg med på.. Jeg hater sånt og får seriøst mareritt hver eneste gang jeg har sett noe skummelt. Jeg er så og si med på alt her i verden, men ikke det å se på skrekkfilmer, hehe! Nå skal jeg ordne meg, så skal jeg som skrevet av gårde for å gjøre noen ærender. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet av sminke looken! Ønsker dere en strålende lørdag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg