Halloween makeup – The Joker

Hei dere!

Det har vært en så nydelig dag med masse sol! Jeg brukte formiddagen på å vaske og styre og ordne. Energien er på topp nå som F er hjemme igjen, og jeg fikk lyst til å gjøre alt mulig! Jeg skulle egentlig ha malt litt da han var på jobb, men jeg hadde jo ingen livsgnist da, haha! Men nå skal de bli malt:-) Noe annet jeg har malt i dag er ansiktet mitt. Jeg fikk lyst til å lage enda en Halloween makeup look, så her kommer den!Det er første gang jeg har prøvd meg med flytende latex, og det gikk jo helt ok. Denne looken er jeg ikke veldig fornøyd med, men det er gøy å prøve seg frem! Sminke er jo bare super gøy å holde på med, så jeg kunne sittet og dullet slik i flere timer.Jeg så kjempe skummel ut på avstand, men på nært hold så det ganske amatør ut. Men man ser jo tydelig hvem jeg skulle prøve å etterligne, så det går for en kveld dersom man skal på halloween fest, hehe! Det skal ikke vi i år på grunn av covid-19, men jeg skal sminke F og meg for å ta noen kule bilder. 

Det var utrolig deilig å vaske alt sammen vekk igjen, haha! I år har jeg virkelig tid til å prøve meg frem med kule halloween sminke looker, så det er gøy! Hva skal jeg prøve meg på neste gang? Håper at dere har en fin onsdag♥ Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg