Halloween – Glam skull makeup

Hei dere!

All denne fritiden får meg i hvert fall til å finne frem kreativiteten min! Før klokken 10 satt jeg meg ned for å teste ut noen sminkeprodukter som jeg hadde kjøpt med tanke på Halloween. Jeg brukte litt under to timer, og her er resultatet! Dere husker kanskje jeg lagde en lignende look for to-tre år siden? Denne gangen ble det mye bedre, og produktene var fine å jobbe med. Jeg kjøpte sminke fra Panduro, så brukte jeg eyeliner og diverse som jeg hadde fra før av. Det er trist å sminke seg såpass mye for å ta det av etter noen bilder, haha! Det hadde vært sinnsykt gøy med en Halloween fest hvor jeg kunne sminket meg slik, og F på samme måte! Tenk så kult♥ Jeg fikk noen kule bilder da, om ikke annet. Hehe!

Det å male tenner er skikkelig vanskelig! Jeg brukte noen alt for store koster siden jeg ikke har mindre.. Så jeg anbefaler å bruke tynne, tynne pensler dersom dere vil gjøre det samme.Diamantene jeg har i ansiktet har jeg kjøpt på Ebay. Jeg kjøpte mange slike med tanke på festivaler, som jeg aldri er på heller… (-:Det ser jo nesten ut som et munnbind!

Jeg har planer om å lage flere looker frem mot Halloween! Kanskje en klovn også? Jeg er ikke spesielt flink til sminke, så hvis man zoomer ser det ikke like fint ut som på avstand. Men hele dette året dreier seg jo om avstand, så det funker. 

Jeg har dusjet vekk alt sammen, så nå skal jeg sminke meg som normalt igjen før jeg tar en liten og kjapp tur ut. Det frister veldig lite å dra ut, så kanskje jeg bare blir hjemme når jeg tenker meg om? Vi får se hva det blir til! Livet mitt er så veldig lite innholdsrikt om dagen, haha! Heldigvis kommer F i morgen. SÅNN SOM JEG GLEDER MEG!!! Jeg gråter av tanken.. Jeg håper at dere har en fin mandag så langt! Hva syntes dere om sminken forresten? Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg