God kveld fra Oslo

God kveld fra Oslo, dere fine♥

Jeg håper at dere har hatt en fin tirsdag. Vi tok like gjerne en tur til Oslo vi! Kjæresten min har jo bursdag i morgen, så jeg ville gjøre litt ekstra ut av det. Så hvorfor ikke dra en tur på hotell i hovedstaden? Ingen av oss er særlig kjente her, så det er hyggelig å utforske litt sammen. Dessuten så koser vi oss alltid litt ekstra når vi er på hotell sammen. Så vi skal egentlig bare være her, slappe av og kose oss. Og så klart feire mannen!Vi spiste på Aker Brygge, og igjen på Big horn… Nå er det nok. Aldri mer Big horn(: Servicen var ikke spesielt bra og maten var ok. F ble ikke mett, siden det ikke engang gikk an å bestille tilbehør. Så det ble chips, biff og litt saus for nesten 1000kr. IKKE verdt det. Jeg kjenner jeg er ganske irritert over å ha spist der igjen, men NÅ har jeg lært. Søsteren min og jeg har liksom alltid vært enige om at de er best på Aker Brygge, men nå står jeg pent over. Jeg tar meg heller et knekkebrød enn å spise der(:Tross dårlig mat koste vi oss. F og jeg har det veldig fint i hverandres selskap og vi er flinke til å snakke sammen, så det blir liksom aldri kjedelig. Vi lånte også noen sparkesykler for å komme oss litt rundt.HAHA, i hvert innlegg skriver jeg om at jeg må bli sunnere, men så legger jeg ut bilde av snacks. Gjett hvem som fikk ned litt churros med nutella i dag? Jo, jeg 🙂 Det er tirsdagen sin det. Fine mannen som fyller år i morgen♥

Nå skal vi egentlig snart ta kvelden. Planen er å stå opp litt tidlig i morgen slik at vi får litt ut av dagen. Jeg ønsker dere en kjempe fin kveld videre. Det er gøy at det er så mange innom her om dagen, og dere gir meg så mye motivasjon til å fortsette å blogge! Jeg stortrives med det. Spesielt nå siden jeg er hjemme hver dag og har masse, masse tid… Vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg