God Fastelavn!

Hei dere fine, og god Fastelavn! Det er jo morsdag, valenties og fastelavn i dag. så det måtte vi så klart feire. Kathinka (søsteren min) og jeg har bakt boller sammen i dag, så nå skal vi snart dra en tur til mamma for å levere en morsdags gave. Det er faktisk den første valentines dagen på 11 år at jeg er singel, så det er faktisk litt rart å ikke være med en kjæreste. Men familietid er jo det aller beste, så jeg skal ikke klage. Bollene fikk heve ganske så lenge i og med at vi har malt der som Kathinka bor i mens, så de ble ikke de peneste bollene jeg har sett. Dog veldig gode! Jeg har cravet gjærbakst så lenge nå, så det var superdigg å endelig spise boller igjen. Gjett hvilken kjekkas som skal overnatte hos meg i natt? Denne karen! Åhh, jeg elsker Tassen så♥ Jeg gleder meg skikkelig til å våkne opp med han i morgen og å gå tur rundt dammen. Den blir så koselig.Yummi! 

Så gode, men så mektige! Vi spiste kanskje litt for mange, men allerede nå gleder jeg meg til bolle med smør og brunost på til kveldsmat. Jeg har jo meldt meg inn på treningssenter nå, så nå kan jeg bare kose meg med hva jeg vil, haha!Jeg håper at dere har hatt en fin dag i dag, om dere feirer eller ei! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg