Glossybox – Januar

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg er fremdeles på jobb, men nå begynner snart nedtellingen. Det er virkelig ikke mange dager igjen til vi skal hjem, endelig! Eller endelig er litt teit å si, for denne perioden har gått kjempe fort. Jeg føler meg ikke sliten eller lei, så dette skal gå veldig fint. Jeg var hjemme en tur i går for å måke, så da klarte jeg jo så klart å skade ryggen min igjen da.. Det var kjipt, men det går nok fort over. Etter at jeg stupte og landet feil i sommer har ryggen liksom ikke tålt så mye.. Anyways! Jeg vil fortelle dere om denne geniale boksen! Det heter Glossybox og jeg har nettopp begynt å abonnere på det. Om jeg ikke husker feil så er det 179kr i måneden og man får en ny boks hver eneste måned. Denne måneden er temaet beauty spa.Det kommer med et kort som forteller om produktene og prisene på produktene. Jeg tror det alltid er fem (?) produkter som kommer i boksen. For det første så er jo bare esken skikkelig fin! Jeg fikk min første eske i desember og jeg ble positivt overrasket over hvor fin esken var, så jeg kommer til å beholde de og bruke de til oppbevaring. Se så mange gode produkter! Som jeg kort har fortalt tidligere, så er det slutt på mange fordeler innen jobben osv så derfor kommer jeg ikke lenger til å handle inn kosmetikk og parfyme der lengre. Så derfor bestemte jeg meg for å abonnere på denne esken som kommer en gang i måneder med gode produkter. Smart?Denne nattkremen koster egentlig over 1000kr! Så verdien av produktene er alltid mye høyere enn esken i seg selv. Jeg syntes i hvert fall dette er kjempe genialt og jeg er så glad for at jeg oppdaget dette. Dersom dette er interessant så kan du klikke HER

Over til noe annet! Jeg er ferdig trent og skal snart legge meg. Jeg har fått et litt elsk/hat forhold til trening, så jeg vet ikke helt hvor det kommer til å ende. Jeg har trent flere dager på rad, spist sunt og følt meg flink. Men så kommer det noen dager hvor jeg ikke trener og føler at trening er dritt og kjedelig. Mens i dag kunne jeg løpt langt og elsket å svette.. Dessverre så ble økta litt kortere da båten begynte å gynge veldig. Det går liksom ikke an å ta knebøy i bølger. Så da blir det tidlig kvelden! I morgen er det torsdag/snart helg/helg/hjem! Jeg gleder meg♥ Jeg ønsker dere en super fin kveld videre, så blogges vi!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg