GLADNYHET

God morgen dere fine♥

Åhh, har dere fått med dere de siste nyhetene? Grensen til Danmark åpner igjen, OMG!!! Det betyr at Superspeed (jobben min) kan begynne å seile med gjester igjen fra 15.Juni! Dersom man reiser til Danmark trenger man heller ikke å sitte i karantene når man kommer hjem igjen. Dette er supre nyheter, så nå håper jeg at mange vil på Danmarks ferie! Den siste tiden har jeg prøvd å holde meg opptatt for å ikke tenke så mye. Jeg styrer og ordner og gjør en stor greie ut av å bare skulle dra på matbutikken. Jeg dusjer, steller meg, setter sammen outfit og det hele. I tillegg prøver jeg å drøye tiden i butikken slik at tiden ikke skal gå så fort. Jeg trenger noe å drive tiden min med, så dersom jeg kommer meg om bord igjen snart skal jeg være veldig fornøyd, og overlykkelig! Jeg håper at jeg snart får en telefon om at jeg kan komme om bord igjen, men jeg er enda innstilt på at den telefonen kanskje er lengre unna enn jeg håper… Den fine, gode jobben min♥Jeg savner så jobben min! Jeg savner å ha rutiner, møte kollegaer, møte gjester og hele den positive energien det er om bord på skipene. Jeg vet ikke med dere, men jeg har alltid elsket Color Line og kommer aldri til å reise med noen andre skip! Jeg gleder meg så til å komme inn på lugaren min igjen, og ikke minst spise god mat i messa sammen med gode kollegaer!  Om sommeren også er det alltid så deilig å ligge ute på dekk og sole seg litt enten før eller etter arbeidsdagen. Vi jobber jo litt forskjellige vakter, så noen ganger starter jeg ikke før 13:00, og da har jeg jo masse tid til å ligge på dekk med en bok.Utsikten fra dekk er jo heller ikke så verst 😉 Jeg er i hvert fall utrolig glad for at det åpner opp igjen, så NÅ kan jeg endelig begynne å nyte disse fridagene litt mer. Det har vært vanskelig for meg å kose meg når jeg ikke har vist når jeg skal om bord igjen, og om ting i det hele tatt ordner seg. Nå er jeg mye mer innstilt på at dette kommer til å ordne seg, og at jeg snart kan komme om bord igjen. Det vil gå på ansiennitet, så det er ikke sikkert jeg kommer meg om bord før linjen mellom Sandefjord og Strømstad er oppe og går enda, men om bord kommer jeg til slutt♥ Åhh, sommeren er så fin om bord!! Da er det alltid så mange hyggelige sommervikarer og det er så mye liv. Jeg elsker hektiske sommerdager om bord, helt seriøst! Jeg håper at dere ALLE vil resie med oss i sommer♥

I dag er en SÅ fin dag, herregud! Solen steker allerede, så i dag må vi komme oss ut. Kanskje vi skulle dratt på stranden? Jeg får vekke F med en gang i hvert fall, han får ikke sove så lenge når det er sånt vær, haha! Jeg håper at dere alle får en kjempe fin dag. Å tusen takk for fine tilbakemeldinger angående håret mitt, det setter jeg så stor pris på! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg