Gjensynsglede

Hei fra Sandefjord!

Jeg kjørte fra Skien litt før 09:00 slik at jeg kunne passe Hugo frem til mamma kommer hjem fra jobb. Vi skal spise sushi sammen til lunsj, og være litt sammen før jeg kjører tilbake til Skien igjen senere. Hugo er jo enda ikke så gammel, så det er litt lenge for han å være alene en hel arbeidsdag, så derfor er jeg litt barnevakt i dag. Jeg gledet meg så sinnsykt masse til å se han igjen, for nå er det mange uker siden sist. Han ble så glad da jeg kom, og det var så koselig. Han husker meg i hvert fall, hehe!Se så stor han er!! Han var jo bitteliten sist jeg så han, så han har vokst så utrolig mye. Nå går det så å si ikke an å bære han lenger 🙁 Men det er veldig koselig selvom. Nå kan han jo snart bli med på lange turer og det tror jeg at han kommer til å elske! Han er så full av energi og glad hele tiden, så han er en skikkelig god klump. Han er heldigvis veldig glad i kjærlighet, så man må ikke tvangs kose han liksom, hehe! Fine Hugo♥Nå skal jeg ordne litt med regninger og slikt, så skal jeg finne ut av hvor vi skal kjøpe sushi hen. Det har jeg egentlig aldri kjøpt her i Sandefjord, så jeg er litt usikker på hvor de har best sushi..Skrik ut om dere vet! Jeg ønsker dere en kjempe fin mandag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg