Girls night out

Hei dere fine!

Til morgningen i dag var jeg overbevist om at det ikke kom til å bli noe blogginnlegg i dag, men formen tok en annen vending. Jeg har altså vært så dårlig, dere…. Det er så kjipt å bli så dårlig dagen derpå, og jeg har nå fått bekreftet enda en gang hvorfor jeg ikke drikker alkohol. Vi feiret Vilde i går, noe som var veldig koselig! Jeg har seriøst ikke drukket alkohol siden mars, så kroppen min fikk sjokk. Jeg er så glad for at jeg ikke drikker oftere, selvom det er gøy der og da. Vi prøvde oss først på Pakkhuset i Larvik, men der kom vi ikke inn siden jeg ikke er 23 🙂 Jeg føler meg som 30, så det var merkelig, haha! Så vi dro heller til Sandefjord. Er dere klare over hvor sinnsykt mange som var ute i går? Utestedene var stappfulle. Det var jo så masse mennesker at det ikke var så gøy engang. Jeg våknet opp med tre forskjellige stempler på hånden, så vi var tydeligvis innom mange.

Heldigvis ble det ingen drama, og det var bare en veldig koselig kveld med noen fine jenter!♥Nå skal vi rett og slett ringe å bestille kebab. I can´t wait! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg