Girls night out

Hei dere, og hei mandag!

Jeg har nettopp satt meg til rette for å gjennomføre en rekke med kurs som har gått ut, så jeg har laget meg en kopp kaffe og er straks klar til å sette i gang. Jeg har ikke engang spist frokost, men det får gå. Matlysten er ikke tilstede om dagen, heller tvert imot. Her om dagen hadde jeg tre(!) treningsøkter på en dag og likevel kjente jeg meg ikke sulten, så jeg håper at det skjer en forbedring på den fronten snart. Ellers føler jeg meg litt trist, som jeg alltid gjør på mandagene. Det er den dagen jeg likte aller best før med tanke på at jeg elsker rutiner, hverdagen og jobb. Nå som jeg fremdeles er permittert er dagene altså så lite innholdsrike, så det eneste jeg ser frem til er fredagen og helg siden da føler jeg meg ikke like “alene” om å ha fri om dere skjønner.  På lørdagen dro Amalie, Kamilla, Kathinka, Ida og jeg ut for å spise på La Sclaa, og fy søren så koselig det var! Det er en ordentlig fordel med å bo midt i byen, at man kan ta noen glass på balkongen for å så tusle nedover til byen. Jeg er egentlig ikke en veldig stor fan av La Scala siden jeg syntes at maten (spesielt pastaen) kommer alt for fort. Det virker som at det står klart om dere skjønner.. Heldigvis ble vi alle veldig positivt overraskede denne gangen! Vi hadde alle indrefilet som smakte helt sinnsykt godt, og vi storkoste oss rett og slett.Jeg har fått veldig mange spørsmål om hvor kjolen min er fra. Den er fra Nelly, men dessverre utsolgt da jeg kjøpte den i fjor eller for to år siden. Det er første gang jeg brukte den faktisk, og den er jo så fin! Den kommer garantert til å bli mye brukt nå i sommer♥Det at jeg har flyttet tilbake til Sandefjord og fått tilbake den gode kontakten med venninnene mine igjen, det er seriøst det beste jeg har gjort! De siste månedene har vært så utrolig fine, og jeg har virkelig funnet ut av hva ekte vennskap er. Det har vært så bra for meg å få denne forandringen i livet mitt.Har dere sett noen så fine donuts før? Disse var overraskende gode også! De kommer fra Bare Beppe. Enda en fordel med å bo midt i byen, haha (:Alt i alt var det en veldig bra kveld, og jeg gleder meg til flere!♥ Sommeren er virkelig den fineste og beste tiden jeg vet om. I dag regner det og er skikkelig trist ute, men jeg skal prøve å gjøre det beste ut av den selvom. Som vanlig skal jeg i hvert fall trene, ta kurs og handle inn mat til dagene fremover. Det tror jeg blir en skikkelig utfordring, men jeg skal prøve å planlegge litt. Jeg håper at dere har det fint, så ønsker jeg dere en fin mandag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg