Gårsdagens antrekk

God kveld dere fine!

jeg håper at alt er bra med dere. Jeg har det helt fint. Jeg kom nettopp hjem fra Sandefjord siden jeg har vært en tur hos mamma. Jeg dro dit ganske tidlig, så gikk søsteren min og jeg til mormor og bestefar en tur. Så i dag har vært en koselig familiedag, og det setter jeg så stor pris på! Jeg lagde en super god kremet pasta med kylling som jeg skal dele oppskrift på i morgen. Gled dere! I morgen skal vi bare være hjemme (jeg i hvert fall), og det gleder jeg meg til! Jeg skal bake kanelboller, jogge en tur for å kunne spise boller, vaske og holde på. I morgen skal jeg komme i mål med all husarbeid og det ser jeg frem til. Så må jeg begynne å planlegge 17.mai bakingen. Jeg tror jeg har tatt på meg en litt vanskelig oppgave, men det motiverer meg til å gjøre det bra. Vi fikk knipset noen bilder på brygga i Tønsberg i går, så her er de! Jeg tror de hadde blitt enda finere dersom solen hadde tittet frem, men vi får ta det vi får. Jeg gleder meg skikkelig til å spise lunsj på brygga her i sommer! Det er en skikkelig fin plass syntes jeg.

I år har jeg faktisk sagt til meg selv at jeg skal gå mer i høye heler. Selvom jeg bare skal en tur på senteret, så skal jeg gå i heler. Heler er så sinnsykt fint! Jeg syntes det ikke er spesielt vanskelig å gå i høye heler og jeg får heller ikke vondt, så hvorfor ikke? Jeg er vel ikke alene om å syntes at det er veldig classy og fint. 

Jakke – HER / Bukse – Missguided / Sko – HER / Bluse – HER

Disse buksene er jo bare så kule!! De er kjøpt på Missguided sin hjemmesiden for to år siden, så jeg fant dessverre ikke den igjen nå.. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden og bare glede meg til en ny dag i morgen. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre. Vi blogges♥

6 kommentarer
    1. Vil bare legge igjen en kommentar om at du burde tenke litt mer over hva du publiseres på en offentlig blogg. Du skriver stadig at du har lagt på deg så mye og MÅ trene. Nå skriver du at du må jogge deg en tur for å kunne spise boller. Jeg vet ikke helt om du forstår at du legger klart frem et negativt forhold til kroppen din. Det er helt lov å ikke ha det så bra med kroppen sin, men tenk en ekstra gang før du trykker på publiser. Du kan ha flere unge følgere du ikke vet om som leser bloggen din og kopierer dine negative vaner.
      Når du velger å publisere så mye på en offentlig plattform så burde du også tenke mer på hva du prøver å formidle.

      1. Jeg skriver ikke stadig at jeg har lagt på meg så mye, men at jeg har lagt på meg, for det har jeg. Jeg skriver at jeg må jogge en tur for å spise bolle, siden det er onsdag. Det er ikke sunt å spise boller, drikke brus og spise mye usunt hver dag, men dersom man kompenserer med en joggetur så syntes jeg det er helt greit. Jeg forstår hvor du vil hen, men jeg syntes ikke at jeg fremmer et negativt forhold til kroppen min. Jeg er bare ærlig, og det skal jeg få lov til å være her på min blogg. Jeg har aldri blogget om hva jeg spiser i løpet av en dag, hvor mange kalorier jeg spiser, om jeg teller kalorier eller hva jeg veier. Jeg legger ofte ut oppskrifter på sunne og gode middager, og også masse usunt. Jeg har et godt forhold til kroppen min, men jeg er ærlig og sier at jeg kan skli litt ut i blant. Det er viktig med et variert kosthold, og det er viktig å holde seg i aktivitet 🙂

    2. Tenker selv helt motsatt enn forrige som kommenterte – synes det er så bra hvor ærlig du blogger. 🙂

    3. Jeg elsker at du er ærlig, og jeg digger alle innleggene dine. Det er din blogg og du har all rett til å skrive dine tanker og meninger. Synes det bare er fint med noen som ikke pynter på alt, og som er ærlig:) stå på og fortsett sånn du gjør, du er helt rå<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg