Fresh start

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint. Det er tirsdag, så det betyr at jeg skal ut på jobb igjen i dag. Nå har jeg vært hjemme i tre hele uker, så det er vel egentlig på tide. Jeg føler meg på en måte klar, klar for å komme igang igjen og jobbe litt. Vi er jo så heldige som har en jobb, dere! Vi så på “Helene sjekker inn” i går, og da begynte jeg virkelig å tenke over hvor heldige vi er som kan gå, jobbe og klare oss selv. Disse tre ukene hjemme har gått ganske fort, men jeg kjenner at jeg har hatt tre uker fri og ikke bare to. Jeg har fått gjort masse hjemme, vært mye med familien og kjøpt bil ikke minst! Det er vel det beste som skjedde denne friperioden, hehe! Anyways: i går fikset jeg neglene mine igjen, og denne gangen er jeg skikkelig fornøyd! Det pleier jo å være litt opp og ned, men denne gangen syntes jeg at de ble veldig fine. I virkeligheten glitrer de veldig, men det syntes ikke på bildene. Derfor liker jeg denne fargen ekstra godt, for den er på en måte “rolig” men samtidig full av glitter. Jeg fikset neglene da jeg kom hjem fra jobb, og da var de rosa. Men av en eller annen grunn så likte jeg ikke rosa nå. Det har kanskje noe med at jeg var kjempe bleik også, så det så veldig rart ut. Jeg tok selvbruning i går siden jeg syntes at neglene blir mye finere på brune hender, og det står jeg fortsatt for! Fargen “Popper” mer frem når jeg er brun, så jeg liker det bedre. Jeg har heldigvis kommet inn i en rutine hvor jeg fikser neglene rett før jobb, slik at de er kjempe fine på båten. Som jeg har sagt en million ganger, så føler jeg meg mye bedre med fine negler og jeg føler at det ser mer “rent” ut når man jobber.Nå skal jeg lage en bedre frokost før jeg skal begynne å pakke kofferten.. Siden jeg jobbet tre uker forrige gang så har jeg troen på at disse to ukene vil fly avgårde. Let´s hope! Jeg ønsker dere alle sammen en kjempe fin tirsdag, så blogges vi senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg