Fresh princess nails

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Her er det opp og ned som vanlig, men stort sett bra. Jeg er på vei ut døren for å dra å trene, men først ville jeg stikke innom her. Selvom dagene mine er veldig lite innholds fylte, flyr de unna. Ting tar tid, så jeg får utrolig nok ikke så mye og god tid til å sette meg ned med bloggen. I dag har jeg vært å jobbet, nå skal jeg trene også kommer en venninne på middag etterpå. Slik går dagene! I går var jeg endelig å ordnet neglene mine igjen, og det var så etterlengtet! Jeg har funnet ut at jeg heller vil bruke penger på negler enn alt mulig annet, så fine negler kommer jeg til å ha fremover uansett. Jeg gikk for Princess nails denne gangen, og bare sjekk så fine! Mine selvbrunings hender er en annen sak, men neglene er i hvert fall fine. Jeg dro til Anna´s beauty place igjen, siden jeg syntes at de er så flinke. Den kjøreturen er verdt det, så jeg blir nok å dra dit i fremtiden selvom jeg bor i en annen by. Jeg har forresten testet ut fiber rundstykkene til Funkygine, og de var helt greie. De smaker veldig sunt, heh.. 

Nå skal jeg få på meg treningsklærne, så skal jeg komme meg av gårde. Solen har utrolig nok funnet veien frem, og det gjør meg så glad. Er det noe som får humøret mitt opp, så er det sola. Ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg