Fresh på håret

Hei dere fine!

Jeg er på vei ut av døren siden jeg skal på trening. Det er bein som står for tur i dag og det gleder jeg meg overraskende mye til. Som jeg nevnte i forrige innlegg så hadde jeg frisørtime i dag, så jeg var på salongen klokken 08:00. Det var litt tidlig, men samtidig utrolig deilig å bli så tidlig ferdig også. Det tar jo litt tid når man skal stripe, vaske og tørke. Jeg går fremdeles til Lotte på Alfakrøll, og jeg er som alltid veldig fornøyd.

Jeg var så utrolig usikker på hva jeg skulle gjøre.. En stor del av meg hadde veldig lyst på en forandring (igjen), men samtidig så vet jeg at jeg hadde angret dersom jeg hadde gjort noe drastisk. Jeg syntes fort at jeg ser veldig kjedelig ut på håret når det er mørkere, så jeg gikk for å bare stripe etterveksten. I tillegg klippet vi det litt siden det var ganske slitent i tuppene mine. 

Planen om å spare mitt eget hår går jo ikke helt den riktige veien, haha! Det slites mye mer når det er såpass lyst, men jeg bruker jo extensions så da spiller det egentlig ingen rolle… Haha! Jeg drar på trening, så tror jeg at jeg får middagsbesøk i dag også. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg