Fremtidsplaner

God kveld dere fine!

Jeg er egentlig på vei opp i badekaret, men jeg ville titte innom her først! Jeg håper at dere alle har det fint♥ I dag hadde jeg et eneste gjøremål, og det var å pante flasker og handle mat. Så jeg stod opp tidlig og ordnet meg kanskje i 2,5 timer for å dra på matbutikken.. Sånn har det altså blitt, haha! Det skjer absolutt ingenting spennende, så jeg vil prøve å lage noen youtube videoer slik at jeg har noe å fylle dagene med. Denne pandemien begynner å gjøre meg skikkelig lei og jeg kjenner et stoooooort savn til båten og jobben. Jeg har aldri hatt så lyst til å dra på jobb noen gang tidligere. Nå kjenner jeg virkelig at jeg vil, og trenger å jobbe! Det får meg til å tenke på fremtidsplanene mine….For å være ærlig så har jeg egentlig ikke så mange fremtidsplaner, men jeg skulle ønske det. Jeg skulle ønske at jeg viste nøyaktig hva jeg ville bli og hva jeg ville gjøre med livet mitt. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok skole videre etter videregående, men samtidig så hadde jeg aldri møtt kjæresten min dersom jeg ikke hadde startet på sjøen. Så jeg er takknemlig for det! Men jeg føler og tror at det vil bli vanskeligere å starte å studere i en alder av 30. Jeg vil gjerne være ferdig utdannet og ha barn på den tiden liksom! Jeg er heldigvis bare 22, men likevel så føler jeg at klokken går. Jeg burde kanskje oppsøke en rådgiver? For jeg har egentlig ingen aning på hva jeg vil bli. Hadde jeg fått 100% stilling på et parfymeri eller lignende ville jeg tatt den jobben siden det er noe jeg interesserer meg i, men det er jo lurere å gå skole. Jeg har lenge tenkt på sykepleier, men samtidig så har jeg hørt så mye negativt med den retningen også. Dessuten så blir jeg veldig fort syk, så jeg vil tro jeg hadde vært mer sykemeldt om dere skjønner?

Jeg kunne tenkt meg å bli sykepleier siden jeg da er til hjelp, men jeg er veldig usikker. Jeg hater å ikke kunne være til hjelp, så jeg tror samtidig at det kunne vært noe for meg. Jeg misunner så de som vet nøyaktig hva de skal bli siden de var 5 år gamle.. Skulle så ønske jeg gjorde det! Menjeg får gå til en rådgiver/ veileder, så kanskje jeg blir noe klokere… Gulvet dere ser på disse bildene skal byttes forresten, hehe! Følte jeg måtte skyte det inn der. Nå tar jeg meg et bad, så blogges vi i morgen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg