Fredag på akuttmottaket

Hei fra sykehussenga! Uff…. også denne fredagen som skulle bli så fin. Den endte opp på akuttmottaket og der er jeg enda. Jeg hadde planlagt to fine blogginnlegg i dag også, men de får jeg utsette til en annen dag. Jeg hadde det helt fint til morgningen j dag, spise frokost og kjørte til jobben. På vei opp kjente jeg at det begynte å gjøre vondt i magen, og verre skulle det bli. Jeg hater å ha vondt og jeg prøver så godt jeg kan for å ignorere smertene, men i dag gikk ikke det. I det jeg kom inn døren på jobben måtte jeg krype sammen og sette meg ned på gulvet. Etter litt tid kavet jeg meg til badet hvor jeg også ble sittende på gulvet. Plutselig begynte jeg å svette helt sinnsykt og jeg følte meg skikkelig syk. Jeg kastet opp og smertene ble enda verre.
Jeg fikk tak i en kollega som ringte ambulansen med en gang. Jeg ristet og var likbleik i ansiktet og jeg har seriøst aldri hatt så vondt før i hele mitt liv… jeg hater å få hjelp, og jeg hater at andre må bruke tiden sin på meg. Jeg syntes ikke at jeg er viktig nok til å skulle bruke tiden til ambulansen om dere skjønner? Men i dag var jeg sjeleglad for at de kom, for jeg var bekymret for meg selv med tanke på styrken på smertene.. jeg ble kjørt med blålys inn på akuttmottaket i tbg og de har tatt sikkert hundre forskjellige tester av meg. Forhåpentligvis finner de ut av hva som forårsaket disse smertene. Jeg hadde jo sånn vondt forrige fredag også?! Bare nå var det enda vondere.. så det er tydelig at det er noe galt.
jeg skulle også få en venninne på besøk i kveld, og spise lunsj hos mormor med mamma.. Men, da har jeg det til gode <3 

nå skal jeg prøve å sove litt. De har tatt masse blod fra meg, og jeg har fått morfin. Jeg er heldigvis i gode hender, og jeg er så takknemlig for denne hjelpen. Nå håper jeg at jeg snart blir frisk. Ønsker dere en din fredag! Vi blogges

4 kommentarer
    1. Hei❤️ Må bare spørre hva står det på tattoervinga de? Veldig fin!
      Er innom bloggen din hver dag! Håper du lager fler blogg innlegg når du er blitt frisk!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg