Første spa søndag i mitt nye hjem

Annonse/ Lyko

God søndagskveld ♥ Jeg håper at dere har hatt en fin fastelavn, morsdag og valentines dag! Min har vært noe uvant, men koselig og fin. Jeg får låne Tassen til i morgen, så han er min valentine i kveld. Kathinka og jeg dro en tur innom mamma hvor vi fikk kake og brus, så ringte jeg rett og slett til Kina restauranten og bestilte meg middag der som jeg tok med meg på vei hjem. Etter farmen og mat bestemte jeg meg for å gjennomføre en skikkelig spa søndag for første gang i leiligheten min. Det var overraskende digg selvom jeg ikke har badekar, og jeg føler meg veldig fresh og klar for en ny uke. I dag brukte jeg DENNE masken igjen, og den er så god! Jeg gleder meg skikkelig til Rituals åpner på Hvaltorvet, slik at jeg kan kjøpe påfyll av favorittene mine. Glow masken som jeg brukte i dag blir hvit etter påføring, og den er skikkelig behagelig å ha på. En stor favoritt!  – RELAX, RENEW, REFRESH – 

Disse produktene bruker jeg seriøst hver dag! Toner – HER, Ansiktsvann – HER, Natt maske- HERJeg har også unnet meg is i dag! Jeg har funnet en som heter “Kulinaris” – salt karamell med cookies, og den er så forbanna god! Den anbefales på det sterkeste. Den er såååå god. Jeg kjøpte den på Meny. 

Nå føler jeg meg så mye freshere og klar for en ny uke. I går la jeg meg så tidlig som 21:00 siden jeg ikke følte meg så bra. I dag derimot koser jeg meg litt mer, og sitter oppe litt til. Kanskje jeg føler meg så mye bedre i dag siden jeg har Tassen her? Det er jo et liv, og et fantastisk vesen ♥ Livet med hund altså… Vi blogges♥

5 kommentarer

Siste innlegg