Første gang på fem år

Hei dere fine!
Jeg håper at dere alle har det fint. Utrolig nok så har tiden flydd avgårde i dag også, så jeg har ikke hatt tid til overs før nå. Jeg startet dagen med å endelig fjerne all julepynten og det er lettere sagt enn gjort. I tillegg så følte jeg at huset ble så tomt nå, så nå må jeg handle inn mer pynt og blomster. Men det var deilig å få vekk julepynten, det betyr at vi går mot varmere tider! Klokken 13:00 hadde jeg time hos tannlegen og der har jeg ikke vært på fem år! Jeg ble liksom aldri kalt inn til time lengre og jeg flyttet jo til en annen by. F anbefalte meg tannlegen sin, så jeg bestilte en time. Dessuten så har jeg en knekt tann og det er jo greit å sjekke at alt er i orden. Det kostet skjorta, men nå har jeg ikke lengre knekt tann og blekings prosessen er i gang. Jeg skal tilbake allerede på onsdag, så da må jeg vel ut med enda mer penger 🙂 Ikke gøy. Men nødvendig! Jeg hadde ingen hull, så jeg har seriøst levd i 21 år uten å få hull i tennene! Det er sykt. For de som kjenner meg vet jo at jeg drikker en del cola zero og liker godteri, haha! Så der er jeg heldig, eller flink? Jeg er uansett glad for å endelig ha kommet meg til tannlegen og sjekke at alt er i orden. Vi har hatt søsteren og pappaen til F på besøk i dag, så resten av dagen gikk til det. Det er så koselig å være med familie, så jeg setter pris på det. Allerede på tirsdag skal F og jeg på middag hos min familie igjen, så det gleder jeg meg til. Mest sannsynlig så henter vi den nye bilen min på mandag, så da skal vi kjøre den til Sfj♥Jeg har forresten kjøpt to nye parykker fra Trendy wigs, men ikke helt tatt meg tid til å prøve å feste de ordentlig. Så kanskje jeg skal gjøre det, haha. jeg slenger de liksom bare på, men det er jo en lang prosess å få det til å se ekte ut. Anyways! I morgen skal jeg lage en ny video, så det gleder jeg meg til! Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg