Første dag i ny jobb

God morgen dere fine!

Jeg var så heldig å fikk byttet dagens vakt til tirsdagen, så jeg fikk altså fri i dag. Det er ikke super kult å spørre om fri allerede den første dagen i ny jobb, men som jeg har sagt tidligere, dette kom veldig brått på! Å jeg hadde allerede lagt planer i dag. Jeg skal til Sandefjord for å feire min egen, mamma sin og søsteren min sin bursdag. Det er bare de nærmeste som kommer, og vi blir ikke mange, men det er flere jeg ikke har sett på en stund, så det blir godt å se dem igjen! Så jeg skal veldig snart sette meg ved sminkebordet og ordne meg før jeg kjører av gårde. Jeg hadde jo min første dag i ny jobb i går, og det gikk helt fint! Dessverre så er det tydelig at koronaen er tilstedet, for det var veldig lite kunder gjennom hele dagen. Det var litt kjipt, men samtidig så er det greit for meg at jeg får en rolig start når alt er nytt.Jeg tror at jeg kommer til å trives godt i denne jobben, og jeg håper at jeg får jobbet en del spesielt når F er på sjøen. Da er det veldig fint at jeg har noe jeg må gjøre, så jeg slipper å bare sitte hjemme. Dessuten så er det gøy for meg å tutle med sminke og klær, så jeg ser nesten ikke på det som en jobb, hehe! Jeg håper at dere har det fint, og jeg ønsker dere en super lørdag! Jeg kjenner at jeg gleder meg masse til i dag, men også til i morgen. I morgen har jeg ingen planer, men det skal vaskes! Jeg føler at jeg ligger litt bakpå på den fronten, så det skal bli godt å få shinet opp huset igjen før jobb uken starter. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg