Førjulsgave til meg selv

Hei dere fine!

Endelig lørdag♥ Flere spør meg om jeg merker forskjell på dagene da jeg har fri hver dag i fjorten dager, og svaret er nei. Haha! I går var jeg en tur i byen, shoppet litt og koste meg, så dro F og jeg å spiste ute. Så når jeg våknet i dag var jeg sikker på at det var søndag, men det er jo bare lørdag dere! Såå deilig. I dag er planen kun å pynte til jul og kose meg hjemme. Jeg må nok en tur på butikken, men ellers blir det bare innekos. Det er jo det beste som finnes i slikt vær, for det regner som vanlig og det gjør meg deprimert… Men før jeg begynner med pyntingen, så tenkte jeg å tipse dere om bøkene fra Kepler!Jeg leste en bok som het “Ildvitnet” og ble helt oppslukt! Jeg leste den ut mens jeg var om bord forrige periode, og det ga virkelig mersmak. Det er krim bøker, men ikke så grusomme at jeg ikke klarer å lese dem. Jeg klarer ikke skrekkfilmer og er egentlig ganske pyse der, men disse er så spennende at jeg bare må lese videre. Disse bøkene er en serie og hører litt sammen, men jeg har ikke lest bok 1, så 2 osv.. Jeg leste ildvitnet og skal nå begynne på denne her. Det er så klart å anbefale å lese alle i rekkefølge, men jeg fant bare denne på Ark da jeg var der i går. Dessuten så vil jeg ha noe å lese på nå, i dette været… 

Leser dere bøker? “Ildvitnet” ga meg høy puls og jeg mistet nesten pusten på ekte, så det vil jeg si er å “treffe” leseren, hehe! Bare et lite tips fra meg dersom dere ønsker å lese krim♥ Det er så spennende! Nå skal jeg begynne å pynte. Jeg gleder meg så! Fingeren min begynner å gro litt, så jeg må ikke lenger ha på stor bandasje og sånt, men vondt er det enda… Jeg ønsker dere en fin lørdag. Vi blogges senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg