Forandring i hjemmet

Hei dere!

Jeg har fjernet neglene mine, så det er skikkelig annerledes og rart å skrive nå. Det føles skikkelig feil, og ganske ekkelt:-( Men jeg innser nederlaget og lar mine egne negler få en god pause før neste gang jeg får settet på nytt sett. Jeg har hatt god tid denne morgningen og jeg føler meg allerede mye bedre. Det hjalp å komme seg opp, drikke en kopp kaffe og begynte å planlegge. Planlegging gir meg ro, haha! Anyways. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på at jeg har så lyst til å male spisestuen vår.. Det er en tapet her nå som jeg ikke syntes er spesielt fin. Den har også en tekstur som gjør at jeg ikke har vist hva jeg skal gjøre med den. Men i går fikk jeg tipset om “Jotun minerals revieve” som er en veggfornyer som sletter ut vegger med tekstur! Det er jo super genialt, og lettvint! Så jeg har kikket opp i dette nå og funnet noen farger som jeg har litt lyst på. Eller ikke litt, veldig egentlig.

Se så fin denne fargen er! Spørsmålet er bare, tør jeg? Det er litt av en forandring å ta, men samtidig så er det bare en vegg. Dersom det ikke blir så fint, så kan man alltids male over. Dessuten så tror jeg at jeg trenger en såpass “drastisk” forandring her i huset, om dere skjønner? Denne vil jo gjøre rommet mye mer moderne og rent føler jeg. Den tapeten vi har nå er hvit, brun, litt matt, litt shiny, blomster, striper…Uff, nå som jeg kikker på den innser jeg faktisk hvor sinnsykt stygg den er. Det gjør at jeg ikke vil ordne noe fint her, jeg gidder ikke engang å vaske vinduskarmen i dette rommet, siden jeg ikke trives der, haha! Det må gjøres noe med i hvert fall, det er sikkert. 

Jeg liker også disse fargene, så jeg må prate litt med F og høre med han. Men jeg er veldig gira på den fargen på bildene øverst. Men spørsmålet er om det passer inn hos oss.. Vi har egentlig en veldig enkel og kjedelig stil hvor det er hvit, sølv og glitter. Jeg føler meg litt ferdig med det nå, så jeg ønsker en forandring. Men så syntes jeg liksom at fargene må stå til resten av huset, hva syntes dere? Jeg vet at noen liker å ha helt forskjellige rom også, og det også kan jo være kult? Åhh, jeg vil kjøpe maling i dag og bare begynne!Jeg tror at dette er alle fargene denne type malingen kommer i. Hvilken liker dere best? Savanna Sunset er min favoritt, men jeg liker også Hipster Brown og Raw Canvas. Jeg er så gira!! Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg så usikker at jeg lar det være i flere år til. Kanskje jeg nå bare skal byrte mønsteret mitt og kjøre på? Nå må jeg komme igang med litt frokost. Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Det er kjekt å forandre litt på farger og interiør i hjemmet. Når det kommer til farge på veggen så er det så mange fine farger at det er vanskelig å velge! Ha en fin lørdagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg