For the summer

Hei dere!

Det er godt å kjenne at blogglysten er tilbake igjen, så det utnytter jeg mens jeg kan. Akkurat nå ligger jeg i sengen her i Danmark. Det er overskyet og skal snart komme noen regndråper, så jeg tror det kommer til å bli litt innekos i dag. Det er veldig hyggelig å være her, selvom standaren og slike ting ikke er så bra. Det var spindelvev rundt omkring i hytten, men det er liksom litt kos om dere skjønner? Jeg vasket det så klart vekk, men det gir liksom en litt hyggelig hytte-følelse. Anyways – Jeg har endelig ordnet neglene mine igjen, og jeg er så fornøyd! Jeg elsker de da jeg ordnet de i Sandefjord hos flinke Sandra, men dessverre så blir det litt langt og stress og kjøre frem og tilbake dit hver gang. Denne gangen ordnet jeg de i Skien, hos Anna´s beauty place. Det er en skikkelig koselige og fin negl salong som ligger sentralt i Skien. Jeg liker best å ordne de på en salong, og ikke hjemme hos noen, så jeg tror jeg blir å fortsette å gå dit jeg var nå. 

Se så fine!! Det var veldig uvant med denne mint fargen først, men nå er jeg vandt til den. Jeg syntes de er så fine nå til sommeren, og dere aner ikke hvor fresh jeg følte meg da jeg gikk ut av salongen i mitt rosa skjørt og disse klørne. I´m in love! Jeg har allerede bestilt time til påfyll, og jeg gleder meg. Av en eller annen grunn så elsker jeg negler, og jeg elsker å ordne de. Mens jeg ordnet de tenkte jeg allerede på neste time, siden jeg ser så frem til det. Haha. Jeg gikk også for en annen form denne gangen, og jeg trodde ærlig at jeg kom til å angre. Men det gjør jeg ikke. Før gjorde jeg en stor greie ut av at jeg ikke likte neglene mine, og det påvirket seriøst humøret mitt. Nå har jeg fått et helt annet syn på det, og tenker at det ikke er verdens undergang om de ikke blir perfekte. Men denne gangen ble de det♥ Nå tordner det og begynte å regne skikkelig, så vi får holde oss inne i dag.. Vi blogges senere, dere fine!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg