Følese av sommer!

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint! Her er det ikke mye nytt, så det går for det meste i baking og maling. Jeg fikk startet på vegg nummer to i går, og da brukte jeg et nytt spann med maling. Den var helt annerledes!! Jeg syntes den første veggen var grusomt vanskelig å få fin, og det er altså fordi produktet vi fikk kanskje har vært gammelt eller ikke ferdig utblandet… For vegg nummer to var en drøm i forhold liksom, så det var rart. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet! Det begynner å bli skikkelig fint. Jeg har en vegg igjen hvor jeg må ha to strøk, så er det litt pussing og tørking før den er helt ferdig. Jeg tror det blir bra! Så lenge vi kjøper enda mer maling til den første veggen som ble stygg da…Så skal vi begynne ute på fredagen! Vi skal male gjerde, rekkverk, veranda og balkongen. Ååå, som jeg gleder meg! Det kommer til å bli hundre ganger finere med litt fresh maling. I dag har det vært så varmt! Bilen viste 19 grader da vi var ute å kjørte i stad og den på kjøkkenet viser 29!! Det er så klart i solen da, men herregud så deilig. Det er så sommer følelse nå og det passer midt i blinken. Tenk om denne pandemien hadde skjedd i november dere?? Vi skal være glade for at det skjedde på denne tiden av året. I dag har det vært fantastisk!Vi var en kjapp tur ute for å handle litt mat og ny hageslange. Vi holder oss for det meste hjemme, men herregud så mange det er som ikke gjør det! Det er folk overalt liksom… Jeg skjønner de jo, det er jo så fint vær og vi er jo også noen av de som velger å brukte tiden på å pusse opp og slikt. Jeg bare håper at ting roer seg nå!Vi skal grille litt nå, så jeg skal begynne å forberede til det. Jeg lagde forresten noen makroner til morgningen i dag, og i kveld skal jeg lage fylte horn. Jeg føler meg så mye bedre når det kommer til energinivå om dagen, så grunnen til at jeg ikke får blogget så mye er fordi jeg holder på å male… Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges senere♥

2 kommentarer
    1. Du har så fin kropp!! Hvor høy er du og hvor mye veier du? Og kan du lage et innlegg om treningen din (hvor ofte du trener, hvordan du trener osv) og enn sånn What i eat in a day innlegg av en normal dag for deg? 🙂

      1. Ååå, tusen takk!! Det syntes ikke jeg selv, haha! Jeg er 1.58 og veier mellom 50-60, det er ikke så viktig syntes jeg… Jeg kan prøve å få til noen slike innlegg ja, takk for forslag! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg