Føler meg som et nytt menneske

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle sammen har det fint! Vi koser oss inne i dag, men jeg tror vi snart skal en tur ut for å bytte noe maling. Det er jo ikke noe fint vær, så det er litt begrenset med hva vi kan finne på disse dagene. Planen var jo å få balkongen og verandarekkverket ferdig malt, men det funker jo ikke i regnet. Jeg har allerede gjort en del av det jeg skulle gjøre inne, men det er jo alltids noe å finne på. Jeg har så lyst til å komme tilbake til normalen og jobbe igjen, så jeg syntes det er super kjedelig at ting er sånn som de er. Men vi får bare prøve å holde ut. Et lite tegn til at ting begynner å normalisere seg fikk jeg i går da jeg endelig fikk ordnet neglene! Det føles egentlig helt tullete å ordne neglene når ting er som de er, og jeg ikke er i jobb, men jeg hadde så lyst.. Dessuten så gjorde det meg så glad, og jeg følte meg så mye bedre når jeg faktisk hadde en avtale i går. Hver dag våkner jeg opp og bare prøver å finne på noe, mens i går hadde jeg noe jeg måtte forholde meg til og møte opp på. Det føltes godt! Jeg ordner de hos beste “Annas Beauty Place” her i Skien. De er BEST! Jeg er så fornøyd med de og kommer aldri til å bytte så lenge jeg bor i Skien. 

Åhh, jeg føler meg så fresh! Negler for meg har mye å si altså, haha! Jeg er skikkelig fornøyd og glad. Dersom båten begynner å gå igjen snart skal jeg aldri klage igjen. Jeg savner den så 🙁 Nå skal jeg sminke meg litt, så får vi se hva denne dagen bringer. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg