Finally here

God morgen dere!

Jeg klarte ikke å sto opp tidligere enn nå, siden jeg ikke sovnet før i 02:00 tiden. Jeg har jo jobbet natt i fjorten dager nå, så da er det alltid litt plundrete med døgnrytmen. Men jeg får prøve igjen i dag, slik at jeg er opplagt og klar for tur. I morgen reiser vi nemlig til Oslo siden vi skal på en Oslo- Kiel tur med familien min. Det blir så hyggelig, og jeg gleder meg så masse! Men – som jeg skrev i et tidligere innlegg, så bestilte jeg en personlig almanakk. Den kom i posten mens jeg var borte, å det er så gøy å endelig se den i virkeligheten! Den er virkelig like fin som jeg håpet på, og jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å designe og bestille fra den siden. Man kan designe absolutt alt selv, så om du vil ha noe helt annerledes enn meg, så er det kjempe enkelt. I tillegg så er hjemmesiden utrolig oversiktlig, så det er liksom ingen problem. Siden er HER.

 Jeg gikk for skikkelig rosa tema siden det gjør meg glad. Jeg har i målene A4, dersom noen skulle lure på det♥ Så valgte jeg et bilde av meg og Mix på forsiden, for jeg syntes det er så koselig. Jeg er så glad i han♥♥♥

Jeg vet ikke med dere, men jeg liker å skrive ned alt jeg skal. På den måten glemmer jeg aldri noe, og det er veldig enkelt å holde oversikt. Jeg valgte å ha “Dagens trening” nederst på sidene, men de er enda ikke blir skrevet noe på..Hehe. 

Baksiden min ser slik ut! Der er bilder av de som betyr aller, aller mest for meg♥ Utrolig fint å ha dem rett der liksom, syntes det er så hyggelig. 

I love it! Er den ikke fin? Jeg finner den frem flere ganger om dagen bare for å se på den, hehe… Jeg er skikkelig frelst. Forresten – se så fine neglene mine er enda! De er tre uker gamle nå, og like fine. Jeg skal ikke ordne de før om enda en uke, så det blir spennende å se om de holder helt frem til det. I dag har jeg en del planer egentlig, så jeg skal ordne meg og komme i gang veldig snart. Jeg ønsker dere en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg