Ferie i Norge

God morgen dere fine♥

Akkurat nå er jeg ferdig med å lage noen grove rundstykker, så de skal få heve litt før jeg steker dem. Jeg er så lei av brød og baguetter, så det skal virkelig smake med noen hjemmelagde rundstykker! I dag er nok en fin dag, og det ser ut som at det blir masse sol i dag! Vi har egentlig ingen planer, men jeg kjenner at jeg vil komme meg en tur ut for å nyte solen og få litt frisk luft. I går kveld ble jeg sittende å se gjennom bilder på macen og fant bildene fra da jeg var i Stavanger med mormoren min. Vi gikk tur til Preikestolen, og det er noe jeg vil gjøre igjen! Det blir jo kanskje norgesferie på de fleste i år, og det syntes jeg egentlig er ganske fint.  Se så vakkert! Jeg kan absolutt anbefale slike toppturer. Det er så gøy! Jeg koste meg enormt mye på denne turen, og det tror jeg at dere kommer til å gjøre også. Jeg tror jeg vil få med meg F dit i år, så det tror jeg kommer til å bli kjempe hyggelig og gøy.Norge er et så fantastisk fint land, så det er absolutt et fint land å feriere i. Jeg har aldri tenkt ordentlig på norgesferie som en ferie liksom, men det tror jeg vi vil få et nytt syn på i år. Vi hadde egentlig planer om å dra til Tyrkia i år også siden vi trives så godt der, men vi får nå se på det. Kanskje i september? Jeg har egentlig veldig lyst til å komme meg litt vekk, men enn så lenge får vi holde oss i fine Norge.Har dere noen anbefalinger om fine ferier eller turer i Norge? Kommenter gjerne! Jeg vil begynne å planlegge og fine noen turer og slikt, så har vi noe å se frem til. Nå skal jeg gjøre rundstykkene klare for steking, så får vi se hva denne dagen bringer! Hver dag håper jeg på å få melding fra jobben at vi snart kan komme om bord, men enn så lenge får vi gjøre det beste ut av det… Jeg håper at dere alle får en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg